Nellies synsvinkel.
Det er mandag morgen, jeg vågner ved mit vægge ur begynder at ringe....Fed start på dagen øhh nej overhovedet ikke!
Efter at havde ligget i ca 10 minutter, beslutter jeg mig endelig for at stå op. Jeg går over til mit tøjskab og finder mit ynglings sæt! Jeg har enlig arvet det fra Celine(min bonus mor, som jeg har valgt at kalde hende)
Men ja, det er mega fedt! og jeg elsker det!Ja jeg er en meget tynd pige, uden de store former og er ikke den højeste eller den laveste, sådan lide midt mellem.
Efter jeg har taget tøj på, går jeg ned til Stefan og Celine for at få morgenmad. Min brødre er taget i skole for længst! Skolen jeg går på er delt op i 2. 0-4.klasse på en skole og 5-9.klasse på en anden skole. Oggg jeg er snart færdig med 7.klasse så det er luksus mens at mine brødre snart er færdig med 2.klasse.
"Godmorgen" siger jeg da jeg træder ind i køkkenet. "Godmorgen" svare Stefan. "Hvor er Celine??" spørger jeg "Hun havde et møde omkring et arbejde med ungdoms elite gymnaster i Sydny, Australien" svare Stefan. "Vent betyder det, at hvis hun tager imod jobbet skal vi så flytte om på den anden side af jorden??" spørger jeg. "Ja det skal vi, og hun tager imod jobbet. Men altså sydny er en fed by! Celine har boet der nede i flere år og kender til de bedste skoler osv. så alt skal nok gå" smiler Stefan. "Okay" smiler jeg tilbage. Jeg elsker min klasse, men har altid ønsket at bo i et andet land. Og da jeg åbenbart er født i Sydny, så kunne det være fedt at tage tilbage.Efter morgenemaden bad Stefan mig blive hjemme? Når ja, jeg skulle alligevel ikke i skole i dag. Skolen har "bold dag" ooog ja jeg må ikke være med. Jeg ved ikke helt hvorfor?? Det er noget med at lægerne har sagt, at mine led ikke er udviklet nok til at kunne sparke/kaste med en bold?? i dont know, men jeg må ihvertfald ikke være med.
Efter 3 timer foran computeren, kommer Celine hjem. Nu skal jeg have svaret på om vi skal flytte til et andet land.
"Nellie, jeg ved Stefan snakkede med dig omkring et job jeg er blevet tilbudt i Australien. Jeg har sagt ja til jobbet og vi flytter på torsdag" smiler hun og jeg kan se hun kun venter på min reaktion.
"Hvor er det fedt!" smiler jeg og krammer hende.---------------------------------------------------------------
Sorry for kort...
Håber dog stadig i kunne lide kapitlet??
-Lau<3Husk at smide en stemme og en kommentar!<3
YOU ARE READING
Nellie Højer
FanfictionDette er 2'eren til "You and me for life? *S.H* *P.H*" Læs 1'eren først så giver 2'eren nok bedre mening;) Nellie er på 14 år med lille hjerneskade, dog med troen på at hun har et liv lige som alle andre piger på hendes alder. Hun kender selv til...