Nellies synsvinkel.
Tros Benjamin er her, kalder de sidste dage i skolen stadig på mig.
Celine er meget ops på at vi har så få sygedage som muligt. For jo mindre sygedage, jo bedre er det for os.
Jeg vågner ved at mit mega dejlige vække ur ringer!
Ahahaha Mærk ironien.
Jeg står op og tager dette på:Jeg smutter ned i køkkenet, tager noget morgenmad, tager mine kantine penge i tasken også er det ellers bare ud af døren.
På vej mod skolen, møder jeg som altid Benjamin. Ude på en frisk morgen tur med sin lillesøster Ester.Benjamin og jeg snakker dansk sammen tros Leon ikke kan forstå det, det er bare nemmere og mere hjemligt for mig når jeg kan snakke dansk med dem jeg nu kender fra Danmark.
"Godmorgen Ben" smiler jeg og giver ham et stort kram, ja vi så hinanden i går men alligevel savner jeg ham.
"Morgen El, god skoledag vi ses senere" siger han og trækker sig fra krammet, smutter hjem og ind i varmen igen med Ester.Leon og jeg når ret hurtigt skolen. Siger farvel midt på gangen og går i hver sin klasse.
Da jeg kommer ind sidder folk som altid og snakker, nede bagerst sidder Sara og Madelin.
Mine 2 bedste og eneste veninder. Drengene slutter sig hurtigt til os, også går snakken ellers.*3 time*
Vi sidder midt Dansk, ja nemlig skolen tilbyder hele 7 forskellige fremmedsprog som valgfag udover engelsk. Skolen tilbyder:
Dansk, Tysk, Norsk,Slovensk, Fransk, spansk og finsk.Og ja jeg har så valgt dansk.
Jeg får 12 i dansk, men okay jeg er fra Danmark og kan det flydene. Men den eneste grund til jeg har valgt det, er for også at kunne snakke en smule dansk i skolen.
Vi sidder midt i timen da døren til klassen bliver åbent! Whaaaaat!
Ind af døren træder Mie! Med tårer i øjnene, løber vi mod hinanden i et kæmpe kram.
Vi har ikke set hinanden i 6 måneder! Kun facetime ca 1 gang om måneden.
Midt i det hele bryder min lærer ind på engelsk.L: Læreren, N: Nellie(Samtalen forgår på engelsk, men skrives på dansk)
L: Nellie hvem er det?
N: Min bedste veninde fra Danmark, vi har ikke set hinanden siden jeg flyttede her til.
L: Okay, Nellie bare tag hjem. For du skulle jo have linjefag i næste time, men det er aflyst pga lærerne er på kursus.
N: Okay tak, vi ses i morgen.M: Mie, N: Nellie
N: Hvad laver du her??
M: Er på ferie med min onkel og tante, vi bor inde midt i sydney på et KÆMPE hotel! Det var en sen konfirmations gave fra dem.
N:OMG hvor fedt, hvor når tager i så hjem??
M: om 1 uge....
N: Neeej, har jeg så kun 1 uge med dig...
M: Ja men det er bedre end ingen ting.
N: Du har ret, lad os tage hjem til mig.Vi smutter hjem til mig, Leon havde også fri så vi fulgtes med ham. Jeg tror godt at Mie og leon kunne blive mega gode venner, de snakker ihvertfald sygt godt sammen.
Da vi kommer hjem smutter Mie og jeg hvor vi bare snakker om alt, griner, krammer og bare er sammen som i de "gamle dage".Da klokken er 22 kommer hendes onkel og henter hende... Men vi fik aftalt med Benjamin at vi 3 skal være sammen i morgen når jeg har fri!
Da Mie er taget hjem beslutter jeg mig for lige at ligge lidt billeder op på instagram.¤NellieOliviaHH_Official: Min højt elskede veninde!<3 F*ck du er savnet selv om vi så hinanden for 20 minutter siden!<3 Gud hvor er jeg glad for du er på ferie her lige nu så vi kan ses, næste gang lover jeg at jeg rejser til Danmark og overrasker dig når du mindst venter det!<3
3.876 syntes godt om dette.
Kommentere:
Mie_Karina: Vil jeg glæde mig til min BFF!<3 Savner dig så freaking meget!<3NellieOliviaHH_Official: Ben, din pokkers så dejlige dreng!<3 Savner dig hver dag!<3 Du betyder så meget for mig, du ved ikke selv hvor stor en støtte du er!<3 Men en ting kan jeg sige!
Jeg Elsker dig Så freaking højt!<35.986 syntes godt om dette.
Kommentere:
Madelin_Siska: GOALS!!!<3
Zara.Nanna: ENIG ¤Madelin_Siska FUCKING GOALS!<3
Benjamin___Høg: Elsker fandme ogs dig!<3<3<3<3¤NellieOliviaHH_Official: My Austria Girls!<3 I was SO cold, but the photo are so Nice!<3
Love my AG(Austria Girls)4.982 syntes godt om dette.
Kommentarer:Zara.Nanna: Wi Are sooooo cute on this photo! But yes it was sooo cold!<3 But that photo are so Nice! Love you Guys!<3
Madelin_Siska: Love you Guys!<3
CZYTASZ
Nellie Højer
FanfictionDette er 2'eren til "You and me for life? *S.H* *P.H*" Læs 1'eren først så giver 2'eren nok bedre mening;) Nellie er på 14 år med lille hjerneskade, dog med troen på at hun har et liv lige som alle andre piger på hendes alder. Hun kender selv til...