Leons synsvinkel.
Vi ankom til Finland i går, i dag skal Nellie så i konkurance. De er lige nu igang med indmarch, Nellie stråler i sin dragt og selv om håret på hovedet er ikke eksisterede er hun så smuk.
Efter indmarch, går konkurrancerne igang, da Nellie efter 2 små timer skal på gulvet bliver jeg nervøs. Højtalerne lyder "Næste gymnast, Nellie Højer fra Danmark", hun går på gulvet og glæden strømmer ud af hende. Hun lever virkelig for den her sport. Men vi ved alle godt, inkl hende selv at efter det her VM er det slut. Lægerne sagde for 2 uger siden, at alt for alvor går i gang nu. Medicin, indlæggelser osv det hele starter for alvor nu. Også vil der ikke være kræfter til at dyrke elite gymnastik.
Nellies synsvinkel.
Jeg er igang med min sidste øvelse. Om lidt, vil min karriere ikke længere være noget der eksistere, det vil være fortid. Ingen endnu ved det, udover min familie og leons familie. Fordi de ved at det er nødvendigt for mig at indstille min karriere mens jeg er syg.
Det er med tårer i øjnene da jeg forlader gulvet, min make up løber og jeg mærker nu virkelig alvoren i hvad der er sket nu. Så snart restutatet er kommet, er min karriere ikke længere nutid men datid. Efter et par minutter, kommer stillingen op. Jeg vandt sølv i fri, og det er jeg så tilfreds med. På podiet, bliver der grædt da jeg får medaljen. Der bliver taget et billede og jeg får en mikrofon i hånden.
"Jeg vil gerne lige sige tak, tak for alle de år og alle de mennesker som har været med til at gøre jeg står her i dag. Men i dag er ikke bare glæde, fra i dag af er min karriere fortid. Nu starter en lang kamp med kemo, indlæggelser, operationer og jeg kunne blive ved. Jeg fik for 4 uger siden konstateret livmordhals kræft. Tak alle sammen, pas på hinanden" siger jeg.
&NellieOliviaHHOfficiel: *Gammelt billede fra Frankrig i sommers* Lige pt, sidder jeg i en lufthavn i Finland. Mit første verdensmesterskab er ovre, og jeg er stolt af hvad jeg har præsteret. Nu er det hjem til danmark og en masse kemo og andet lækkert på Køge sygehus<3 - Hav det godt alle sammen.
Endelig hjemme i dk igen, det bliver en grim tid jeg nu går i møde... Men jeg kan klare det, lige som jeg kan klare så meget andet. Jeg har dem omkring mig jeg skal bruge for at kunne klare det her.
------
Sorry for kort... Håber det går??
Kun 1 kapitel tilbage!!!
- Og nej der kommer dsv ikke en 3'er, det kan jeg allerde nu se jeg ikke får tid til dsv):
YOU ARE READING
Nellie Højer
FanfictionDette er 2'eren til "You and me for life? *S.H* *P.H*" Læs 1'eren først så giver 2'eren nok bedre mening;) Nellie er på 14 år med lille hjerneskade, dog med troen på at hun har et liv lige som alle andre piger på hendes alder. Hun kender selv til...