Nellies synsvinkel.
Der er gået ca 5 måneder nu.
Hvilket betyder at jeg har boet 10 måneder i Australien.
Og har lige fået afvide at vi skal holde jul her... Ville ellers gerne hjem til Køge..
Men nej, for farmor, farfar, Faster Julie og hendes kæreste malte,mormor, onkel niko, nikos kæreste Caroline og deres børn Sara og Luke.
Kommer her til og holder jul!Solen og varmen er så småt begyndt at vende tilbage til Australien.
Jeg vågner ved lyden af det dejlige vægge ur...
Jeg står op, finder noget tøj som i dag bare blev dette:Jeg gør mig klar og skynder mig ned til hoveddøren hvor Leon venter.
Vi skal hen på skolens fodboldbane hvor han skal spille kamp, og jeg skal bare med og kigge! For ja, jeg tabte et vædemål...Vi ankommer til fodboldbanen.. Jeg fik logget Madelin med, hun er endelig kommet tilbage fra Danmark og hun er sari verdens bedste veninde lige nu! HUN HAVDE SALT FISK MED TILBAGE!
"Vi ses efter kampen Nelle" siger Leon,krammer mig og går over til sit hold. Nu skal jeg bare finde Madelin!
Efter en mindre søgning fandt jeg hende, sammen med Oliver.."Made!" smiler jeg. "Heej Nelle!" smiler hun og vi krammer.
*Leons synsvinkel*
Siden Benjamin og Nellie for real stoppede det de havde for ca 6 måneder siden, er Nellie og jeg begyndt at flirte helt vildt! Og jeg er totalt skudt i hende!
Så jeg har lavet et vædemål med mit hold.
Hvis vi vinder, skal jeg når dommeren fløjter af, løbe over til Nellie og kysse hende. Gør jeg ik det, skylder jeg en til omklædningen...Kampen er lige blevet fløjtet igang, vi kommer hurtigt foran med 1 mål. Modstanderne udligner til 1.1 meeen vi er stærkere og får os kæmpet op på en sejer på 3.1. Nu venter jeg enlig bare på at dommeren fløjter af.
*Fløjt*
Jeg skynder mig mod Nellie, og inden jeg kan se mig om har jeg lagt mine læber på hendes. Hun kysser hurtigt med, rundt om os står folk og klapper. Jeg kan mærke mange blikke på os. Jeg er ligeglad, det handler kun om mig og nellie.
*nellies synsvinkel.
Leon, løber direkte over til mig og kysser mig. Jeg er hurtig til at kysse med.
Benjamin og afsluttede alt mellem os for ca 6 måneder siden.. Kort efter han rejste hjem..
Det var hårdt, og jeg har grædt. Men Leon har været der for mig. Efter kun ca 1 måned, begyndte vi at flirte. Vi har flirtet siden og nu står vi her, midt på en fodboldbane og kysser foran jeg ved ik hvor mange mennesker.Han trækker sig.
"Nellie vil du være min kæreste?" spørger han.
"ja!" svare jeg og kysser ham igen. Han strammer blidt grabet om min trøje og trækker mig længere ind til sig.
Efter ca 1 min, trækker han sig igen da han skal i bad."Jeg vil gå i bad, ses efter" smiler han.
"Ja skynd dig, du lugter" griner jeg og kysser ham på kinden.
أنت تقرأ
Nellie Højer
أدب الهواةDette er 2'eren til "You and me for life? *S.H* *P.H*" Læs 1'eren først så giver 2'eren nok bedre mening;) Nellie er på 14 år med lille hjerneskade, dog med troen på at hun har et liv lige som alle andre piger på hendes alder. Hun kender selv til...