Nellies synsvinkel.
1.G er done. Sommerferien startede sidste fredag, nu er det lørdag og Leon og jeg sidder i et tog på vej til københavns lufthavn. Jeg skal med Leon på sommervisit i sit hjemland resten af sommeren, nemlig Frankrig!<3 Vi skal være væk i ca 5 uger, så det glæder mig mig til.
Klokken er lige nu 6 om morgen, og vi skal flyve til Paris kl 8. Vi ankommer i lufthavnen, får tjekket ind og igennem sikkerheds systemet og videre ud til lufthavnens butikker. Her har Leon og jeg de sidste par år brugt mange timer. både sammen og hver for sig, når vi rejste til og fra Sydney... hold da op hvor jeg savner tiderne der...
Da klokken er 7:45 sidder vi i flyet og venter på at lette, da Leon ligger hovedet på min skulder. "Hva så skat?" spørger jeg. "Ik så meget, bare glad for dig" svare han. "Jeg er også glad for dig skat" svare jeg og kysser ham en enkelt gang, tager mine høretelefoner i og ligger mig til at sove.
Efter nogle timer, lander vi endelig i Paris!. Vi går ud af flyet, hen til alt bagagen og finder vores kufferter og går mod velkomst hallen. Vi bliver mødt af Leons mor og lillesøster Felicia. Vi er hurtigt ovre ved dem, og får sagt hej. Samtalen forgår på engelsk da jeg ikke kan nok fransk til at kunne føre en samtale endnu. Vi går mod deres bil,sætter os ind og køre hjem mod Leons barndoms hus ca 40 min uden for Paris. Vi ankommer, tager vores tasker og går ind i huset hvor hans far står i køkkenet og laver mad, og hans lillebror Philip spiller Fifa med en ven i stuen.
Vi går op på Leons værelse, det er ret stort. Ligner lidt et meget normalt drenge værelse, nu har han ikke været hjemme i et år men det ligner ikke han savner det. Vi stiller vores ting, og går ud på hans altan. Ovre på den anden altan der er omkring 2 meter væk, sidder nogle piger på min alder med ik så meget tøj på... En af de lyshårede ser Leon, og kalder på ham. Han går der over, de snakker på fransk så jeg forstår ikke noget. Indtil Leon pluslig rækker sin hånd mod mig, som tegn til jeg skal komme over til ham. Jeg går der over, Leon ligger sin arm om mig og pigen spørger på engelsk hvem jeg er.
"She Is my beautiful girlfriend" smiler han og kysser min kind. Jeg smiler og pigen rækker mig sin hånd. "Zara, Leons friend from high school" smiler hun. "Nellie, he's girlfriend" smiler jeg. "OMG FKN goals!" smiler hun, vinker og går tilbage til sine veninder.
*Næste dag*
Leon og jeg våger i Leons store dobbelt seng, vi ligger og putter i ca 1 time inden vi vælger at stå op. Jeg tager det her på:
Vi skal være sammen med nogle af leons venner fra gymnasiet i dag. Så det glæder jeg mig til, glæder mig til at se hvem de er og bare se hvordan livet her i Frankrig er. Vi spiser morgenmad med Philip, også er det ellers bare ud af døren. Vi skal mødes ved hans gamle gym, der er ikke så langt så vi går.
Vi går derhen, og kan nogle meter væk se 4 drenge. De ser hurtigt Leon, og begynder at gå mod os. De laver bro hug og præsentere sig pænt for mig også får jeg da også lige en krammer.
Vi vælger bare at gå lidt rundt, indtil det bliver for varmt så vi vælger at tage hjem til Noah, som er en af Leons venner. Han har pool, som vi vælger at tage hjem og bade i. men først forbi Leon og hente noget badetøj til ham og jeg mens at de andre drenge hurtigt hjemme og hente deres.
Vi er hjemme ved Noah,vi har været her i 5 min og vi kom sidst. ja hvorfor mon? Leon var glad og valgte at ville kysse mig i lang tid, ikke at det gør noget også skete der måske måske ikke nogen andre ting, hvis i forstår så'en en?(;
da vi kommer ud til Noahs pool, sidder de andre på kanten og klar til at hoppe i. "Hvad lavede i? det tog da sin tid og Leon bor 5 min væk" Griner Noah. jeg bliver bare totalt rød i kryderen og gemmer mig i Leons skulder. "Nååår så det var det i lavede" griner Noah da han ser mit ansigt, men i stedet for at lade det ligge. tager han et billede af Leon og jeg.
Vi har været her i godt og vel 2 timer, vi har lige bestilt pizza og nu sidder vi bare ved Noahs havebord, er på mobilerne, snakker og høre musik. da jeg bliver tagget i noget.
&Leon.Jacob : Elskede, smukke og skønne pige<3 Frankrig, hjemlandet med dig er nu ikke dårligt<3 Ferie, og dig på samme tid bliver man aldrig træt af og vil have det skal vare evigt hver gang<3 &NellieOliviaHH_Official
Jeg siger ikke noget, rejser mig bare fra min stol, går over og sætter mig med et ben på hver side af Leon og kysser ham. jeg smiler en del i kysset, det samme gør Leon, hans hænder finder stille vej til min røv og ligger sig der, mens han stille udvikler kysset til et lille snav. de andre drenge har intet opdaget endnu, indtil Tomas(en af hans andre venner) skal på Wc og opdager os. "ej find dog et værelse" griner han. Vi kigger bare mærkeligt på ham, indtil vi ikke kan holde den længere og vi alle flækker af grin.
YOU ARE READING
Nellie Højer
FanfictionDette er 2'eren til "You and me for life? *S.H* *P.H*" Læs 1'eren først så giver 2'eren nok bedre mening;) Nellie er på 14 år med lille hjerneskade, dog med troen på at hun har et liv lige som alle andre piger på hendes alder. Hun kender selv til...