Röportaj / CrescentMW

41 7 2
                                    

Merhaba arkadaşlar, yeniden bir röportajla karşınızdayım. Ben, Cielo (ozlemunal98)

Bugünkü röportajım CrescentMW ile. Umarım röportajı beğenirsiniz. Sizde, röportajınızı yapmamızı istiyorsanız ve, röportajını yapmamızı istediğiniz yazarlar varsa, ilk bölüme uğramayı unutmayın! :)

E, o zaman haydi röportaja geçelim! :)

Öncelikle kendinizden bize biraz bahsedebilir misiniz?

Bahsedebilecek pek bir şeyim yok aslında, oldukça normal bir hayatım var. Her neyse, 9.sınıfa gidiyorum yani 14 yaşındayım. Kitap okumak ve yazmak zaten bir yazar adayının vazgeçilmez özelliği olduğundan bunu demem biraz abes oluyor. Resimle ilgileniyorum normalde güzel sanatlar okumak istiyordum fakat savcı olma isteğim ağır bastı. Öyle, normalim yani...

Kitap yazmaya ilk ne zaman başladınız?

Aslında ben hep beynimin içinde yazardım. Evet biraz tuhaf bir cümle fakat kendimi bildim bileli beynimin içinde bir sinema yeri var ve kendi yazdığım kurgular orada oynar. Bunu kağıda dökme isteğimde 2 yıl önce başladı.

Bu kitabı yazmak ne zaman ve nasıl aklınıza geldi?

Üç kitabım var. Ve hepside gece uyumadan önce uykuya dalmak için kendi kendime oluşturduğum kurgular.

Kitabınız da en sevdiğiniz karakter?

Siyah Melodi: Çok kararsız kalıyorum fakat LamiaRuhların Senfonisi: LeylaBulut Oğlan: Süeda

İleri de bir yayın evinden teklif gelse kitabınızı bastırır mıydınız?

Bu hangi kitabımın olacağına göre değişir. Ruhların Senfonisi için evet derim. Fakat Siyah Melodi de kararsız kalabilirim. Bulut Oğlan için ise düşünmüyorum. Tabii teklif gelse de böyle bir seçim sunulsa keşke...

Yazarken en gıcık olduğunuz karakter?

Tabii şu an Siyah Melodi ve Ruhların Senfonisin de gıcık olacağım karakterleri yazmaya başlamadım. Bulut Oğlan da ise Eray sanırım ama onuda seviyorum. Bu soruyu pas geçmeliyim sanırım.

Wattpad'i ne zaman ve nasıl keşfettiniz?

4 Ağustos 2015 tarihinde keşfetmişim. Nasıl keşfettiğime gelecek olursak ise şöyle, ben saç bakımı ile ilgili yazılar arıyordum. Şu okul tavsiyeleri adlı kitaplar vardı, onları gördüm ve böylece wattpad'e üye olmuş oldum.

Wattpad'de eleştirmek istediğiniz şeyler var mı?

Tabii var. Yani hiç bir şey dört dörtlük olamıyor sonuçta. Bir okuyucu olarak ben ensest ve hiç bir edebi eseri olmayan her cümlesinde cinsel içerik barındıran ve kadını yerlerde sürünen kitapları eleştiriyorum. Aslında burada wattpad uygulamasına pek bir şey diyemem sonuçta insanlar yazıyor ve insanlar okuyor bunda yapabilecek bir şey yok diyebiliriz.

Wattpad'de ilk yazdığınız kitap?

Şu an taslaklarda olan ve benim aradı sırada baktım iğrenç lanet ötesi bir kitap var. Adı Uçurum Kenarı arada sırada bakıyorum intihar edesim falan geliyor çok iğrenç ama tabii kendimi geliştirdiğimi görmek güzel.

En sevdiğiniz kitabınız?

Ruhların Senfonisi

Yazarken özellikle yaptığınız bir şey var mı? İlham verici şarkılar dinlemek gibi.

Şarkı zaten hep dinliyorum. Onun dışında bölüme dair, bölümü anlatan sözler yazıyorum. Böylece gerisi geliyor.

Bir ithaf için yazdığınız kitap var mı?

Birine yok fakat bu sayılır mı bilemem ama ''İğrenç zihinlerde kanadı kırılmış, özgürlüğe meftun kelebeklere ithaf edilmiştir. Susmayın!'' şöyle bir ithafım var. Tecavüze, tacize, şiddete... uğrayan kişilere ithaf ediyorum.

Kitabınız da en çok beğendiğiniz olay neydi?

Şimdi kitaplarımın çok az bölümü var ve en beğeneceğim olaylar ilerilerde.

Wattpad'den çıkan kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çok güzel kitaplar çıktı fakat onun yanında da o kadar gereksiz kitaplar çıktı ki, insan kitap olarak basıldığına bile şaşıyor.

Son olarak hikaye yazmak isteyen arkadaşlara önerileriniz neler?

Ben hep denedim. Yazım yanlışı olsun, betimleme olsun... Bunlar ilk başta sıfır denilebilirdi yaza yaza, kitap okuya okuya ilk geldiğim halden daha iyi durumdayım. Umarım daha da gelişe bilirim şu an bunun için deniyorum. Siz de denemekten vazgeçmeyin.

Yazarımızın Ruhların Senfonisi adlı kitabının tanıtımını şuraya bırakıyorum.

Küçükken cinsel istismara uğrayan Leyla

''Mavi elbisesinde gülücükler saklayan kızın gülücüklerini çaldı çirkin canavar, kanatlarını kopardı minik meleğin ve onu durduran olmadı.''

Ona inanmayan bir baba...

''Korkuyorum baba, ondan çok korkuyorum. Lütfen bana bir daha dokunmasın.'' 

Bu olayı unutmak isteyen küçük kızın yeni kişilikleri, ruhların senfonisi. 

Ferda, siyaha bulaşmışlığım.

Melek, masumluğum.

Ben ise bu iki ruhta kaybolmak üzere kalan Leyla...

Manşet, yarışma, kapak tasarımı, eleştiri kitaplarımız için profilimize uğramayı unutmayın!

Sağlıcakla kalın

ÜRS - Röportaj KöşesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin