Merhabalar :) Yeni bir röportaj ile karşınızdayım. Ben, BeatriceMom (SerapKutur)Bugünkü röportajımız Genel Kurgu yarışmasında ikinci olan yazarımız Ceren Özyürek ile. Umarım röportajı beğenirsiniz. Sizde, röportajınızı yapmamızı istiyorsanız ve röportajını yapmamızı istediğiniz yazarlar varsa ilk bölüme uğramayı unutmayın! :)
E, o zaman haydi röportaja geçelim! :)
Öncelikle kendinizden bize biraz bahsedebilir misiniz?
Ben kendi içinde yaşayan biriyim hiçbir duyguyu belli etmeyen kapalı kutu gibiyim.
Kitap yazmaya ilk ne zaman başladınız?
2012-2013 senelerinde.
Bu kitabı yazmak ne zaman ve nasıl aklınıza geldi?
Ben farklı bir kategoride değişik bir şey yazmak istedim sağ olsun ortağım ile beraber kafa kafaya verdik bu kurgu çıktı.
Kitabınızda en sevdiğiniz karakter?
Kız karakter onda kendimi buluyorum.
İleride bir yayın evinden teklif gelse kitabınızı bastırır mıydınız?
Ben bütün kitaplarımı bastırmak ve o sayfaları özenle okumak ve saklanmak istiyorum.
Yazarken en çok gıcık olduğunuz karakter?
Genç kızın babası.
Wattpad'i ne zaman ve nasıl keşfettiniz?
2014 senesinde sosyal medyada gezerken çıktı karşıma.
Wattpad'de eleştirmek istediğiniz şeyler var mı?
Evet var şiddeti vb. olayları eleştiren bir topluluk var ben bu konu hakkında her şeyin sınırında yazılmasından yanayım o kitapta emeği olan yazara gelip de yazma demeye hakkım yok çünkü.
Wattpad'de ilk yazdığınız kitap?
Çok uzun zaman oldu hatırlamıyorum ama serserili bir kitaptı.
En sevdiğiniz kitabınız?
Nobran.
Yazarken özellikle yaptığınız bir şey var mı? İlham verici şarkılar dinlemek gibi.
dinlemem müzik ama kendimi karakterin yerine koyup sanki gerçek bir olay mış gibi hayal edip yazarım.
Bir ithaf için yazdığınız kitap var mı?
Var, Nobran. Herkesin bir zayıf noktası yada o sakladığı duygularında acıların birikintisi yattığını belirtmek adına yazdım.
Kitabınızda en çok beğendiğiniz olay neydi?
Kızın hedefi olması ve vazgeçmemesi.
Wattpad'den çıkan kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Hepsi emek verilen kaliteli kitaplar.
Son olarak, hikaye yazmak isteyen arkadaşlara önerileriniz neler?
Kendilerine güvensinler ve hiç kimseyi takmadan onları bekleyen o yolda ilerlesinler.
Yazarımızın "Melodinin Anahtarı" adlı hikayesinin tanıtımını şuraya bırakıyorum.
Küçüklükten bir umut tozu kalmıştı kalbimde ama ben onları kalbimdeki mezarın toprağı sanardım. Özlem her gün burnumda kokusunu salarak bana onu hatırlatıyordu. Parmaklarım buluştu anahtarla. Anahtarda yarım kalmıştı, kilidi istiyordu. "Git buradan! " kalbime dokunan minik ellerin büyük depremli sözlerinden sadece birisi. Yıkım başlattı bedenimde, iliklerime kadar sızladı. Minik ama keskin cam kırıkları bedenime saplandı. Geçmişimde sadece bütün kalan şey benim bedenim. Ama aslında her bir yeri ufak kesimlerle dolu. *** berfin_uçar_ ile ortak kitabimiz
Manşet, Kapak Tasarımı, Yarışma ve Eleştiri kitaplarımız için profilimize bakmayı unutmayın!
Sağlıcakla kalın. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜRS - Röportaj Köşesi
Non-FictionÜnlü Ruh Saksıları'nın Röportaj Köşesi'ne hoş geldiniz! Röportaj: @mrsapethetic @merveyagmuryesil @deuxiemonde @c_candyclown01 Profillerinden birisine mesaj atabilirsin! Çekiliş için hepinize iyi şanslar! Manşet Dergisi'ne, Kapak Atölyesi'ne, Eleşti...