Merhaba arkadaşlar, yeniden bir röportajla karşınızdayım. Ben, BeatriceMom (SerapKutur)Bugünkü röportajım cnnseckinn ile. Umarım röportajı beğenirsiniz. Sizde, röportajınızı yapmamızı istiyorsanız ve röportajını yapmamızı istediğiniz yazarlar varsa, ilk bölüme uğramayı unutmayın! :)
E, o zaman haydi röportaja geçelim! :)
1-) Öncelikle kendinizden bize biraz bahsedebilir misiniz?
2003 doğumlu bir lise öğrencisiyim.
2-) Kitap yazmaya ilk ne zaman başladınız?
Kitap yazmaya 12-13 yaşlarımda başladım.
3-) Bu kitabı yazmak ne zaman ve nasıl aklınıza geldi ?
2016 yılında geldi aklıma kurgusu. Özgün bir kurgu istediğimden, ne yazabilirim, diye düşündüm ve aklıma düştü. Sonrasında yazmaya koyuldum fakat bir süre sonra kalıcı olarak sildim Wattpad'den. Şimdiyse yeniden yayımlıyorum.
4-) Kitabınızda en sevdiğiniz karakter?
Batı, Efsa ve Işıl... Bu üçü arasında ayrım yapamayacağım.
5-) İleride bir yayın evinden teklif gelse kitabınızı bastırır mıydınız?
İleride hayalim kitabımın basılması. Ama bazı kriterler olur. Teklif gelirse geniş kapsamlı olarak düşünürüm.
6-) Yazarken en çok gıcık olduğunuz karakter?
Şu anki yazdığım karakterlerde yok.
7-) Wattpad'i ne zaman ve nasıl keşfettiniz?
Çevremdekiler çok bahsediyordu bu siteden. Onlardan biliyordum. 12 yaşlarımda iken üye olmuştum.
8-) Wattpad'de eleştirmek istediğiniz şeyler var mı?
Eleştirmek istediğim tek şey, okunmadan karşılıklı oy ve yorum yapılması. Bunun gerçekten çok yanlış olduğunu düşünüyorum.
9-) Wattpad'de ilk yazdığınız kitap?
Wattpad'de ilk yazdığım kitap Güney Kore'de geçen bir kitaptı. O sıralar çok fazla Kore dizisi izliyordum. :') Ve Kore'de geçen kitap okuyordum.
10-) En sevdiğiniz kitabınız?
Tek bir kitabım var, şu anda zaten.
11-) Yazarken özellikle yaptığınız bir şey var mı? İlham verici şarkılar dinlemek gibi.
Yazarken ilham gelmesi benim için yeterli oluyor. Ama yazarken müzik dinlemeyi de severim.
12-) Bir ithaf için yazdığınız kitap var mı?
Bir ithaf için yazdığım kitap yok, ama kitabım basılırsa ithaf edebilirim.
13-) Kitabınızda en çok beğendiğiniz olay neydi?
En çok beğendiğim olay... Hımm. Seçemedim. Hepsi çok güzel.
14-) Wattpad'den çıkan kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Wattpad'den çıkan güzel kitaplar var.
15-) Son olarak, hikaye yazmak isteyen arkadaşlara önerileriniz neler?
Kendilerine güvensinler ve yapabileceklerine inansınlar.
Yazarımızın Sahte adlı hikayesinin tanıtımını bırakıyorum ^^
Ablası öldüğünde bir yıl boyunca kendini her şeyden uzak tutan Efsa Zeren, yeni bir şehre taşınır. Bu, ne annesinin ne de babasının umurundadır. Gittiği bu şehirde karşılaştığı Batı Pozan ile yaşadıkları ve yaşayacakları tüm gerçekleri ortaya serecektir. Kalpleri yaralaya yaralaya... Acıyı aşılaya aşılaya...🌙"Geceye bir söz değil, bir biz bırakalım. Belki, yarın düzeliriz."Ural Baran... Efsa Zeren'in hayatına girdi ansızın. Adam kızı yaralarken kızın ruhu duymadı.🌙Ablasının ölümünün ardından ellerindeki kan yüreğine işlemişti genç kızın. Yaralar hiç dinmeyecek derinliğinde yüzerken kendisini de acısında kaybetti. Zaman geçti... Yeni bir şehir, yeni insanlar derken geçmişin romanının kasvet dolu sayfaları açıldı. Tozlar etrafa yayılırken yazılar belirginleşti. Ve yeni kelimeler eklendi o satırlara. O kelimeler, Efsa'nın hayatındaki gerçeklerin değişmesine yol açabilirdi.TÜM HAKLARI SAKLIDIR.
Manşet, Kapak Tasarımı, Yarışma ve Eleştiri kitaplarımız için profilimize bakmayı unutmayın!
Sağlıcakla kalın. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜRS - Röportaj Köşesi
Non-FictionÜnlü Ruh Saksıları'nın Röportaj Köşesi'ne hoş geldiniz! Röportaj: @mrsapethetic @merveyagmuryesil @deuxiemonde @c_candyclown01 Profillerinden birisine mesaj atabilirsin! Çekiliş için hepinize iyi şanslar! Manşet Dergisi'ne, Kapak Atölyesi'ne, Eleşti...