Röportaj / librairiesFille

16 6 2
                                    



Merhabalar :) Yeni bir röportaj ile karşınızdayım. Ben, BeatriceMom (SerapKutur)

Bugünkü röportajımız librairiesFille ile. Umarım röportajı beğenirsiniz. Sizde, röportajınızı yapmamızı istiyorsanız ve röportajını yapmamızı istediğiniz yazarlar varsa ilk bölüme uğramayı unutmayın! :)

E, o zaman haydi röportaja geçelim! :)

Öncelikle kendinizden bize biraz bahsedebilir misiniz?

Bahsedeyim, genel olarak yazmaktan haz alan biriyim. Kendimle barışığımdır. En sevdiğim şeyler arasında yeni bir şarkı keşfetmek ve kaldırım taşlarında düşmeden koşabilmek var.

Kitap yazmaya ilk ne zaman başladınız?

 4. Sınıftan beri ufak tefek hikayeler yazıyordum kağıtlara ama Wattpad de yazmaya yaklaşık bir sene önce başladım.

Bu kitabı yazmak ne zaman ve nasıl aklınıza geldi?

 Bu kitabı yazmak, bir anda içime doğan bir şeydi. Emir Can İğrek'in Müzik Kutusu adlı parçasını dinlerken karakterimin bir Sokak Şarkıcısı olmasına karar verdim ve kurgu öylece gelişti.

Kitabınızda en sevdiğiniz karakter?

Kitabımda en sevdiğim karakter? Tabii ki Yalnızlar Sokağını Prensi nam-ı diğer sokak şarkıcısı.

İleride bir yayın evinden teklif gelse kitabınızı bastırır mıydınız?

Evet, bastırırdım. Güzel bir şey olurdu herhalde.

Yazarken en çok gıcık olduğunuz karakter?

En çok gıcık olduğum karakter kesinlikle Kayra idi.

Wattpad'i ne zaman ve nasıl keşfettiniz?

Wattpad'i bir sene önce Play Store'de oyun ararken gördüm ve kitap varsa ben de varım diyerek indirdim. Şans eseri bir karşılaşma olmuştu : )

Wattpad'de eleştirmek istediğiniz şeyler var mı?

Wattpad'de kadına şiddeti meşrulaştıranları eleşiririm hep. Ayrıca sevgiyi, nefreti, acıyı ve aşkı çok basitmiş gibi gösterip iki kelimeyle özetlemelerini de eleştiriyorum.

Wattpad'de ilk yazdığınız kitap?

Wattpad'de ilk Cinayet: Kanlı Tasarım adlı bir kitap yazmıştım. Tabii bir süre sonra sildim. Eh, ilk olunca baya acemice olmuştu :)

En sevdiğiniz kitabınız?

En sevdiğim kitabım henüz wattpad ortamında yeni olsa da Virane Ruhlar Durağının benim için ayrı bir önemi var fakat yine de iki kitabımı da ayıramam.

Yazarken özellikle yaptığınız bir şey var mı? İlham verici şarkılar dinlemek gibi.

Evet, şarkılar duyguyu daha iyi geçirmemi sağlıyor bir de yazarken bulunduğun ortamdaki eşyaları incelerim. Çok işe yarıyordu doğrusu :)

Bir ithaf için yazdığınız kitap var mı?

Evet, Yalnızlar Sokağı birine ithaf için yazılıyor.

Kitabınızda en çok beğendiğiniz olay neydi?

Kitabımda en çok beğendiğim olay, Prens ve Elfida'nın insanların kapılarına karanfil bırakmasıydı.

Wattpad'den çıkan kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Edebi değerleri daha yüksek kitaplar Wattpad'te çürüyüp giderken konuları birbirine benzeyen ve edebi değeri olmayan kitapların basılması biraz saçma.

Son olarak, hikaye yazmak isteyen arkadaşlara önerileriniz neler?

 Yazın, yazdıkça kaleminiz büyülenecek. O sizin sihirli değneğiniz. Asla onu kullanmayı ertelemeyin. Kimse yazar olarak doğmadı sonuçta.



Manşet, Kapak Tasarımı, Yarışma ve Eleştiri kitaplarımız için profilimize bakmayı unutmayın!

Sağlıcakla kalın. :)

ÜRS - Röportaj KöşesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin