Röportaj / bestdeli

13 3 0
                                    





Merhaba arkadaşlar, yeniden bir röportajla karşınızdayım. Ben, BeatriceMom (SerapKutur)

Bugünkü röportajım bestdeli ile. Umarım röportajı beğenirsiniz. Sizde, röportajınızı yapmamızı istiyorsanız ve röportajını yapmamızı istediğiniz yazarlar varsa, ilk bölüme uğramayı unutmayın! :)

E, o zaman haydi röportaja geçelim! :)

1-) Öncelikle kendinizden bize biraz bahsedebilir misiniz?

Ben İrem. 15 yaşında bir yazar adayıyım. yazmayı seviyorum bu yüzden taslakta yaklaşık 15 kurgum var... başka ne yazacağımı bulamadım.


2-) Kitap yazmaya ilk ne zaman başladınız?

7. sınıfta sanırım. Bir anlık bir ilhamla yazmak istedim.


3-) Bu kitabı yazmak ne zaman ve nasıl aklınıza geldi ?

Kitabı yazmak 8. sınıfta boş bir vaktimde aklıma geldi. En sevdiğim şehir ve bende bir çok anısı olan şehirler hakkında bir şeyler yazmak istedim... Öylelikle başladım İstanbul'u yazmaya...


4-) Kitabınızda en sevdiğiniz karakter?

Mete çünkü tam anlamıyla bir ben. Sadece cinsiyetlerimiz farklı onun dışında tıpatıp ben.


5-) İleride bir yayın evinden teklif gelse kitabınızı bastırır mıydınız?

Sanırım evet. Çünkü o güzel sayfalarda benden bir şeyler olsun isterdim.


6-) Yazarken en çok gıcık olduğunuz karakter?

Gökçe ve Özde. Onlarla kavga ettiğimi bile hatırlıyorum:)


7-) Wattpad'i ne zaman ve nasıl keşfettiniz?

Wattpad'i bir arkadaşım sayesinde 7. sınıfta keşfettim. Önce okuyordum sonra onlar yazabiliyorsa ben de yazabilirim dedim ve ilk kitabımı yayınladım.


8-) Wattpad'de eleştirmek istediğiniz şeyler var mı?

Klişeler. Klişeleri okumayı seviyorum ancak bazen tıpatıp aynı olanları görüyorum. Bir yazar klişe bir kurgu yazacaksa bile kendi özgünlüğünden bir şeyler katmalı bence...


9-) Wattpad'de ilk yazdığınız kitap?

En Tatlı Belam... Başka bir hesaptan yayınlamıştım sonra okunmadı ve ben de kitabı silmiştim. Şimdi olsa yine silerdim sanırım...


10-) En sevdiğiniz kitabınız?

Tabii ki İstanbul. Aslında Lise Günlükleri de olabilir. Çünkü Lise Günlüklerinde kendimden bir kaç şey var.


11-) Yazarken özellikle yaptığınız bir şey var mı? İlham verici şarkılar dinlemek gibi.

Genellikle şarkı dinlerim. Hatta şarkıda nasıl bir ruh haline girdiysem öyle de yazarım.


12-) Bir ithaf için yazdığınız kitap var mı?

Aslında İstanbul hayatımdaki veya önceden hayatımda olup şimdi olmayan bir çok kişiye ithaf ediyor.


13-) Kitabınızda en çok beğendiğiniz olay neydi?

Mithat'ın sarhoş olup Ahuşen'e serenat yapması sanırım.


14-) Wattpad'den çıkan kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz?

 Güzel ve eğlenceli oluyorlar.Açıkçası seviyorum o kitapları.


15-) Son olarak, hikaye yazmak isteyen arkadaşlara önerileriniz neler?

Kimseyi dinlememeleri ve içlerinden geldikleri gibi yazmaları. Klişe olsa bile kendinden bir şeyler katmaları...



Yazarımızın İstanbul adlı hikayesinin tanıtımını bırakıyorum ^^


Babasının tayini yüzünden Karaman'a yerleşen bir kız...Eğlenceli ve çılgın kankalar Ahuşen ve Benan...İki manyak abla;Birisi sosyal medyayla kafayı bozmuş,Diğeri de kitaplarla...Peki intikam oyunları...Ve bir müzik grubu...~KESİT~"Benimle" Dedi ve duraksadı."Evet, seninle?" Diyip kafamı salladım.Meraktan ölecektim artık çünkü kaç saattir aynı şeyi tekrar ediyor."Benimle" Yine durdu. Hasbinallah. Acun musun sen? Bu ne heyecan yapma çabası?"Evet, seninle?" Artık devamını getirmesi için yalvaracaktım."Beniml..." Cümlesi yarım kaldı çünkü benden daha meraklı olan Benan, saklandığı yerden çıkıp konuşmaya başladı."Anladık enişte beyciğim. Ne diyeceksen de artık. Yeter yani bir saattir bir cümle kuramadın!" Bağırdıktan sonra şirince gülümsedi. Benimse o an ağzımdan tek bir cümle çıktı."Allah belanı versin Benan!"Not: Küfür olabilir. Zaten onları kaldırıyorum. Bu yüzden argo olabilir.Not; Hikaye hiçbir şekilde (+18) içermez!Not: İntikam oyunlarındaki hiçbir şakayı denemeyiniz!!!Tüm hakları Ahuşen'in eğlenceli kişiliğinde, Mete'nin mallıklarında, Buğlem'in kitaplarında, İzem'in telefonunda saklıdır.İlk yayımlanma tarihi 20 Haziran 2017.16 Ağustos 2017 Mizah İçinde #33922 Ağustos 2017 Mizah İçinde #338


Manşet, Kapak Tasarımı, Yarışma ve Eleştiri kitaplarımız için profilimize bakmayı unutmayın!

Sağlıcakla kalın. :)

ÜRS - Röportaj KöşesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin