Merhaba arkadaşlar, yeniden bir röportajla karşınızdayım. Ben, BeatriceMom (SerapKutur)Bugünkü röportajımız gamzelimkara ile. Umarım röportajı beğenirsiniz. Sizde, röportajınızı yapmamızı istiyorsanız ve, röportajını yapmamızı istediğiniz yazarlar varsa, ilk bölüme uğramayı unutmayın! :)
E, o zaman haydi röportaja geçelim! :)
1-) Öncelikle kendinizden bize biraz bahsedebilir misiniz?
Sesiz sakin ama herkesle kavga eden, kitap okumak ve yazmak için tüm gününü harcayan ve bundan zerre pişman olmayan biriyim. Sezen Aksu'nun şarkılarıyla kendimden geçen ve kedim için canımı feda edebilecek biriyim.
2-) Kitap yazmaya ilk ne zaman başladınız?
Aslında fazla ilginç gelebilir ama dört ay önce başladım. Yani küçüklükten gelen herhangi bir isteğim veya ilgim yoktu. Bir anlık hevesle dört ay önce ilk kitabımı yayınladım.
3-) Bu kitabı yazmak ne zaman ve nasıl aklınıza geldi ?
Kitabı yazmak aklıma ilginç bir şekilde dört ay önce geldi. Ben hep çok az fantastik kurgusu olan ve aşkı iliklerime kadar hissedebileceğim bir kitap okumak istiyordum ve bu şekilde bir akşam wattpad'de kitap arayışı içerisindeydim. Bir an "Ben neden böyle bir kitap yazmıyorum?" Diye bir soru yönelttim kendime, ve bu şekilde ilk defa o gün yazmaya başladım.
4-) Kitabınızda en sevdiğiniz karakter?
Bütün karakterlerimi seviyorum hepsine kendine has duygularını aşıladım ama Efsa farklı. Efsa'yı kendime benzetiyorum.
5-) İleride bir yayın evinden teklif gelse kitabınızı bastırır mıydınız?
Güzel bir yayın evinden teklif gelirse neden olmasın? Ama kitabımın tam basılacak bir düzeyde olduğundan emin olduktan sonra kitabımı bastırırdım.
6-) Yazarken en çok gıcık olduğunuz karakter?
Buket, Buket karakteri fazla kötü ve fesat bir karakter kendisini pek sevmiyorum.
7-) Wattpad'i ne zaman ve nasıl keşfettiniz?
Bir arkadaşım wattpad'di keşfetmişti ve sürekli oradan kitap okuyordu. Meraklandım indirdim. İlk başta uygulamayı çözemezsem de zamanla çözdüm ve bağımlısı oldum.
8-) Wattpad'de eleştirmek istediğiniz şeyler var mı?
Tabii ki. Wattpad şu sıralar almış başını gidiyor. Millet öz abisine, öz babasına, öz amcasına, Tecavüzcüsüne aşık oluyor. Fazlaca üzüldüğüm ve sinirlendiğim bir konu. Wattpad fazla yararlı bir uygulama fakat bu gidişle wattpad'de artık kitapların çoğu bu şekilde olmaya başlayacak. Tek temennim böyle olmaması.
9-) Wattpad'de ilk yazdığınız kitap?
Bundan önce baya kitap yazıp sildim. Daha doğrusunu ilk bölüm bile yazmadığım kitaplardı. Yani ilk kitabım "Mülhem".
10-) En sevdiğiniz kitabınız?
Bütün kitaplarımı seviyorum fakat Mülhem'in yeri ayrı.
11-) Yazarken özellikle yaptığınız bir şey var mı? İlham verici şarkılar dinlemek gibi.
Evet var, kahvem ve müzik listem. Kahvesiz hiç bölüm yazamam. Müzik listem ise Ceylan Ertem, Sıla ve Sezen Aksu şarkıları ile dolu yani onlarsız da yapamam.
12-) Bir ithaf için yazdığınız kitap var mı?
Var ve hâlâ daha yazmaya devam ediyorum.
13-) Kitabınızda en çok beğendiğiniz olay neydi?
Birlikte sabaha kadar arabada uyudukları gece olan olaylar fazla güzeldi.
14-) Wattpad'den çıkan kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz?
İsim vermeden belirtmeliyim ki, Bazı kitaplar cidden klişeydi. Bastırılmamalıydı, ama bazıları cidden basılmayı hak ediyordu. Ki yayın evlerinin çoğu kitabı güzel olduğu için değil okunma sayısının fazla olduğu için basıyor. Tabii bunlar benim şahsi görüşüm.
15-) Son olarak, hikaye yazmak isteyen arkadaşlara önerileriniz neler?
Bıkmadan usanmadan yazsınlar. İlk başta keşfedilemeyecekler ve umutlarını yitirecekler fakat unutmasınlar ki sabrın sonu selamettir.
Benimle röportaj yaptığınız için teşekkürler :)
Yazarımızın Mülhem adlı hikayesinin tanıtımını bırakıyorum ^^
"Ben nasıl bir kadınım?"Sigarasını dudaklarının arasına götürüp, içine çekti,"Sen..."Düşünüyormuş gibi bir hali vardı. Heyecanla cevabını beklemeye başladım."Sen eli öpülecek kadınsın...Efsa."Beni tam kalbimin ortasından vurduğunu bilmeden bu cümleleri söylemişti. Oysa ki bilmezdi ki ben onun her cümlesine aşıktım.🍷+18 ve küfür içerir.İlk yayımlanma tarihi: 12.06.2017Kapak tasarımı:@Beyzanu1907
Manşet, Kapak Tasarımı, Yarışma ve Eleştiri kitaplarımız için profilimize bakmayı unutmayın!
Sağlıcakla kalın. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜRS - Röportaj Köşesi
Non-FictionÜnlü Ruh Saksıları'nın Röportaj Köşesi'ne hoş geldiniz! Röportaj: @mrsapethetic @merveyagmuryesil @deuxiemonde @c_candyclown01 Profillerinden birisine mesaj atabilirsin! Çekiliş için hepinize iyi şanslar! Manşet Dergisi'ne, Kapak Atölyesi'ne, Eleşti...