Merhabalar :) Yeni bir röportaj ile karşınızdayım. Ben, BeatriceMom (SerapKutur)
Bugünkü röportajımız Esin Ateş ile. Umarım röportajı beğenirsiniz. Sizde, röportajınızı yapmamızı istiyorsanız ve röportajını yapmamızı istediğiniz yazarlar varsa ilk bölüme uğramayı unutmayın! :)
E, o zaman haydi röportaja geçelim! :)
Öncelikle kendinizden bize biraz bahsedebilir misiniz?
Pek bahsedeceğim bir şey yok aslında. Adim Esin 17 yaşındayım, lise son sınıf öğrencisiyim. Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum.
Kitap yazmaya ilk ne zaman başladınız?
Kitap yazmaya sekizinci sınıfın ortalarında başladım. İyi ki de başlamışım.
Bu kitabı yazmak ne zaman ve nasıl aklınıza geldi?
Sil Bastan'i da yazmaya gece yatarken aklıma geldi kurgusu. Tabi hazırlık sürecim 1 ay sürdü ama kurgu içime çok sindi.
Kitabınızda en sevdiğiniz karakter?
Aslında bütün karakterlerime aşığım ama bir tık Afra Ergin daha fazla, çünkü kitapta beni temsil ediyor. Benim karakterimi taşıyor diyebiliriz.
İleride bir yayın evinden teklif gelse kitabınızı bastırır mıydınız?
Tanınmadık ne olduğu belirsiz bir yayın evi olursa sanmıyorum ama Müptela, Ephesus, Epsilon gibi yayın evleri olursa çok isterim.
Yazarken en çok gıcık olduğunuz karakter?
Sude Ekim. Kötü kızımız olduğu için sanırım.
Wattpad'i ne zaman ve nasıl keşfettiniz?
Sekizinci sınıfta keşfettim arkadaşım sayesinde.
Wattpad'de eleştirmek istediğiniz şeyler var mı?
Evet var çok fazla ayni kurgular yazılıyor ve ne yazık ki +18 çok fazlaca var o yüzden rahatsızım. Keşke klasik wattpad kurgusu döngüsünü kırabilsek.
Wattpad'de ilk yazdığınız kitap?
Ne yazık ki adini hatırlamıyorum. Sekizinci sınıfta yazmıştım ve sonrasında sildim. Çok ergenceydi. :D
En sevdiğiniz kitabınız?
Sil Baştan. Şuan yazmakta olduğum tek kitabım ve çok seviyorum yazmayı.
Yazarken özellikle yaptığınız bir şey var mı? İlham verici şarkılar dinlemek gibi.
Yok ama çok zorda kaldıysam yazamıyorsam kendimi Selena Gomez şarkılarına veriyorum. Çünkü Selenaya bayılıyorum hem sesi hemde kendisi bana ilham veriyor. (Aynı zamanda idolüm)
Bir ithaf için yazdığınız kitap var mı?
Hayır, yok.
Kitabınızda en çok beğendiğiniz olay neydi?
Çisem ve Efe'nin çok duygusal bir sahnesi vardi sanırım o sahne.
Wattpad'den çıkan kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bazıları hak etse de bazıları sanırım hak etmiyor ama basıldılar sonuçta. 7-8 tanesi de bende var.
Son olarak, hikaye yazmak isteyen arkadaşlara önerileriniz neler?
İçten gelerek kurgularına güvenerek yazsınlar. Ve lütfen kotu çocuk masum kız yazmasınlar. Kendilerine özgü bir kurgu ile yazsınlar.
Yazarımızın "Sil Baştan" adlı hikayesinin tanıtımını şuraya bırakıyorum.
Düşünün hayatınız en zor anındasınız ve sil baştan başlamaya ihtiyacınız var. Eski hayatınızı bir çöp poşetine doldurup ufacık bir umut istiyorsunuz çöp poşetini çöpe atmak için.İşte tam da bu anda beş kızımıza eski hayatlarını çöp poşetini doldurmuş umut ışığı bekliyorlardı ki, o umut ışığı hiç beklemedikleri bir anda geliverdi önlerine. Peki sen bu;Afra Ergin,Defne Ateş,Azra pekin,Çisem Şenler veAlmila Yılmazın, hikayesi.Beş kızımızın sil baştan başladıkları hayatta onlara eşlik etmeye ne dersin?Not: Kötü çocuklar ve saf kızlar yoktur.
Manşet, Kapak Tasarımı, Yarışma ve Eleştiri kitaplarımız için profilimize bakmayı unutmayın!
Sağlıcakla kalın. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜRS - Röportaj Köşesi
Non-FictionÜnlü Ruh Saksıları'nın Röportaj Köşesi'ne hoş geldiniz! Röportaj: @mrsapethetic @merveyagmuryesil @deuxiemonde @c_candyclown01 Profillerinden birisine mesaj atabilirsin! Çekiliş için hepinize iyi şanslar! Manşet Dergisi'ne, Kapak Atölyesi'ne, Eleşti...