Merhaba arkadaşlar, yeniden bir röportajla karşınızdayım. Ben, BeatriceMom (SerapKutur)
Bugünkü röportajım hayalperestpremses ile. Umarım röportajı beğenirsiniz. Sizde, röportajınızı yapmamızı istiyorsanız ve, röportajını yapmamızı istediğiniz yazarlar varsa, ilk bölüme uğramayı unutmayın! :)
E, o zaman haydi röportaja geçelim! :)
1-) Öncelikle kendinizden bize biraz bahsedebilir misiniz?
Adım Kübra. 18 yaşındayım. Kitap okumak en büyük hobim diyebilirim. Günde bir roman bitirebilecek kadar kitap kurduyum. Asker olmayı hayal ediyordum. İçimde kaldı diyebilirim. Sanırım bu kadar.
2-) Kitap yazmaya ilk ne zaman başladınız?
Kitap yazmaya ne zaman başladım? Ortaokulda kısa hikayeler yazıyordum. Biraz sabırsız bir insan olduğum için uzun şeyleri yazamıyordum çünkü. Onlarca kitabı bu yüzden kaldırdım. Sonra bir gün bir cesaret normal bir kitap yazmaya başladım.
3-) Bu kitabı yazmak ne zaman ve nasıl aklınıza geldi ?
Askeri kitapları okumayı seviyordum. Ama neredeyse hepsinde baş karakterlerin bir birine olan aşkı konuydu. Benim içinse bir askerin en büyük aşkı vatanı olmalıydı. Fethi Sekin'in oğlu Tolunay bana ilham oldu. Ben de onu ve onun gibi şehit çocuklarını anlatmak istedim. Ve yazmaya başladım.
4-) Kitabınızda en sevdiğiniz karakter?
En sevdiğim karakter nedensizce Altan. Henüz kitapta yok ama çok yakında gelecek.
5-) İleride bir yayın evinden teklif gelse kitabınızı bastırır mıydınız?
Yayın evinden teklif gelse.. Bilemiyorum. Sanırım o zaman düşünürüm ama bu, en çok istediğim şeylerden birisi. Yani yazar olmak. Gerçek bir yazar.
6-) Yazarken en çok gıcık olduğunuz karakter?
Yazarken en gıcık olduğum karakter muhtar sanırım. Vatan haini.
7-) Wattpad'i ne zaman ve nasıl keşfettiniz?
Wattpad'i 2013 yılında tesadüf eseri keşfettim.
8-) Wattpad'de eleştirmek istediğiniz şeyler var mı?
Wattpad'te eleştirmek istediğim şeyler var. Örneğin hayalet okuyucular ve egoist yazarlar. Bir de küçücük çocukların bile okuduğunu bilmesine rağmen iğrenç (ensest ilişki, +18 kitaplar) kitaplar yazanlar.
9-) Wattpad'de ilk yazdığınız kitap?
İlk kitabım Hayallerin Gölgesinde. Hala taslakta bekliyor. Sanırım en sevdiğim kitabım da o.
10-) En sevdiğiniz kitabınız?
Hayallerin Gölgesinde.
11-) Yazarken özellikle yaptığınız bir şey var mı? İlham verici şarkılar dinlemek gibi.
Özellikle yaptığım bir şey yok ama birisi okurken yazamıyorum. Bu yüzden yalnızken yazmayı tercih ediyorum.
12-) Bir ithaf için yazdığınız kitap var mı?
İthaf için yazdığım kitap... Vatan Uğruna. Onu tüm şehitlerimize ve ailelerine ithaf ediyorum.
13-) Kitabınızda en çok beğendiğiniz olay neydi?
En beğendiğim olay, Yiğit'in kardeşi için her şeyi yapabileceğini söylemesi. Keşke benimde bir ağabeyim olsaydı.
14-) Wattpad'den çıkan kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Wattpad'te çıkan çoğu kitabın gereksiz olduğunu düşünüyorum. Bana göre bir kitap yazıyorsan bu kitabın insanlara bir şey öğretmesi veya bir mesaj vermesi gerekiyor. Bence çoğu kitapta bu yok.
15-) Son olarak, hikaye yazmak isteyen arkadaşlara önerileriniz neler?
Hikaye yazmak isteyenlere söyleyeceklerime gelirsek. Pes etmeyin. Yapamam demeyin.
Yazarımızın Vatan Uğruna adlı hikayesinin tanıtımını bırakıyorum ^^
"Bir hilal uğruna can verenlere saygıyla" 🇹🇷 Kapak için @mermaidsdiamond a çok teşekkür ederim 💙
Manşet, Kapak Tasarımı, Yarışma ve Eleştiri kitaplarımız için profilimize bakmayı unutmayın!
Sağlıcakla kalın. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜRS - Röportaj Köşesi
Non-FictionÜnlü Ruh Saksıları'nın Röportaj Köşesi'ne hoş geldiniz! Röportaj: @mrsapethetic @merveyagmuryesil @deuxiemonde @c_candyclown01 Profillerinden birisine mesaj atabilirsin! Çekiliş için hepinize iyi şanslar! Manşet Dergisi'ne, Kapak Atölyesi'ne, Eleşti...