Zil çaldı ve kantine indim. Ve o sırada Şeyda ve Begüm'ü Kayra'nın yanında gördüm. Çok kötü hissetmiştim. Hemen sınıfa çıktım.
Sınafta Merve (en yakın arkadaşlarımdan birisi) hemen yanıma geldi."Ne oldu sana böyle."
Ben"Şeyda ve Begüm'ü Kayra'nın yanında gördüm. Çok kötüyüm."
Merve beni sakınleştirmeye çalışıyordu ama olmuyordu. Sarsılarak ağlamaya devam ediyordum.Şeyda dan hiç böyle bi şey beklemiyordum. Benim Kayra ya olan hislerimi bilmesine rağmen yine de onun yanın da olması beni çok şaşırttı. Bana ihanet etti.
Yazdığım kağıdı kendimde vericek güç bulamadığım için arkadaşlarıma verdim. Onların vermesini istedim. Ama hala ağlamaya devam ediyordum.
Arkadaşlarım geldi ve notu verdiklerini söylediler. Ama Şeyda ve Begüm benim yazdığım notu almış,daha sonra Kayra kağıdı geri almış.
Ben dışarıda topla ısınırken yani voleybol oynarken kızlar yanıma geldi ve bana şöyle dediler;"Kayra sana akşam haber vericek."dediler. Ben acayip mutlu oldum. Mutluluktan havalara uçtum. Akşamı sabırsızlıkla bekledim.
Akşam yemek yedikten sonra günün yorgunluğunu atmak için duşa girmek için kıyafetlerimi hazırlarken bir mesaj geldi. Hemen telefona koştum ve mesajı açtım. Mesaj Kayra'dandı şöyle yazıyordu;"Dürüstçe söylediğin için sağol ama ben senden hoşlanmıyorum."dedi.
O anda yıkıldığımı hissettim. Kendimi berbat hissediyordum. Hiç bir şey yazdamadan kendimin soğuk suyun altına bıraktım...
Hemen yeni bölümün gelmesini istiyorsanız beyenip yorum yapmayı unutmayın.