Kendimi Toparlayamıyorum

16 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar umarım yeni bölümü beğenirsiniz. iyi okumalar.

Merve'den devam
Okula erken gelmiştim ve Asya'yı bekliyordum. Ona hastanede Kayra'nın yanında Şeyda'nın olduğunu nasıl söyliceğimi düşünüyordum. Hâlâ söylemek ve söylememek arasında kararsızım. Ama söylemeye karar verdim. Asya sonunda okula geldi

İyi misin diye sorduktan sonra"Sana bir şey söylicem ve çok şaşıracaksın" dedim.

Asya yüzüme bakmaya devam etti. Benim konuşmamı bekliyordu. Ama nasıl söyliceğim hakkında en ufak bir fikrim dahi yoktu.

"Asya hani ben hastanedeyken Kayra'nın yanına uğradım ya onun yanında Şeyda vardı" söyledikten sonra zorlukla yutkundum.

Asya'nın geldiğinde ki bütün neşesi kaçmıştı. Ama bunu ona söylemek zorundaydım. O benim en yakın arkadaşım onu korumak benim için önemliydi. Ve ona cidde  değer veriyordum.

Asya hâlâ aynı noktaya bakıyordu. Ona seslendiğinim zamanda duymadı.

Benim düşündüğüm Asya'nın beni bıraktığı gece bizim evin yakınlarında Kayra'nın ne işi vardı merak ediyordum. Ama bu işi Asya'ya haber vermeden yapıcaktım.

En kısa zaman da Kayra ile konuşmam gerekiyordu.

Asya'dan

Merve'nin söyledikleri beni fazlasıyla şaşırtmıştı. Şeyda'nın Kayra'yı sevdiği belliydi ama Kayra onu seviyor muydu bilmiyordum.

Benim aklımı kurcalayan bir konu daha vardı. Merve'yi evine bıraktığım gece yani benim kaza yaptığım gece bana çarpan arabada ki Kayra'sa o gece onun ordan ne işi vardı merak etmiyor değilim.

Merve ile ikimiz dakikalardır dalmış öyle bakıyorduk. Merve konuşmaya başladı"Asya ben bir şey merak ediyorum"dedi.

"Aslında bende bazı şeylerde şüpheleniyorum"dedim.

Merve"Sanırım ben neyden bahsettiğini anladım"dedi.

Merve konuşmaya devam etti"Bu konu burada bitmedi ve ben bu işin peşini bırakmıcam" dedi.

Ve anladım ki bu iş daha çok uzuncak gibi hissediyordum.

Uzun bir aradan sonra yeniden  yazdım. Umarım beğenirsiniz. Diğer bölüm daha uzun olucak zamanım kısıtlıydı. İyi geceler:)♤♡

Sadece AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin