Bizi Çok Korkuttun

24 2 0
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz. Ìyi okumalar.

Merve'den

Asya beni eve bıraktıktan sonra annem ve babamı aramak için telefonumu bulmaya çalıştım. Fakat telefonum Asya'lar da kalmıştı.

Hemen ev telefonundan Asya'yı aramak için koştum. Numarayi tuşladım. Çaldı,çaldı,çaldı ama açan olmadı. Bir daha aradım. Bu kez 2. çalışta açıldı.

"Alo Asya nerdesin eğer yakınsan geri dönebilir misin?"dedim.

Karşıdan genç bir erkek sesi duymayı beklemiyordum."Alo merhaba hanımefendi ben komiser Mehmet Zeki arkadaşınız bir trafik kazası geçirdi. Telaşlanmanıza gerek yok. Şimdi hastaneye kaldırılıyor."dedi.

Ben ise"Ne!!!! Durumu iyimi hangi hastaneye gidiyorsunuz?" dedim telaşla.

Memur bey"Merkez hastanesine gidiceklerini söylediler. Ìsterseniz oraya gelebilirsini?"dedi.

Ben "Teşekkür ederim memur bey" dedim ve telefonu kapattım.

Hemen bir taksiyi aradım ve taksi çağırdım. Hemen hazırlanmaya başladım. 10 dakika sonra taksi geldi ve hemen Merkez hastanesine gitmem gerektiğini söyledim.

Neredeyse 20 dakika sonra ordaydım. Hemen taksiden indim ve hastaneye koştum. Orada görevli birine Asya' nın adını verdim. Acilden çıkartmışlardı o kadar mutlu oldum ki. Hızlı bir şekilde asansöre bindim. 711 numaralı odadaymış.

Odanın kapısını yavaşca açtım içeride Asya'yı görmemle nasıl rahatladım size anlatamam.

Biraz fazla ses çıkarmış olmalıyım ki kafasını kapıya çevirdi. Gözleri gözlerimi bulduğunda"Özür dilerim"dedi. Çok belli kendiside korkmuştu.

Hiç durmadan kapıyı kapattım ve kollarımı boynuna doladım." Beni çok korkuttun sana ulaşamayınca ve birde telefonu bir erkek açınca korktum" diyebildim sadece.

"Evet biliyorum benim hatam çok dalgındım. Etrafı çok fazla önemsemiyordum. Bir anda karşıma bir araba çıkınca daha da panikledim. Kaçmaya çalışırken çok kötü şeyler oldu"dedi Asya.

"Tamam canım sen dinlen ben memur beyle görüşeceğim. Kaza hakkında"dedim.

Asya bana mahçup mahçup baktı. Bende onu öpüp odadan çıktım.

Hastanede yetkili birini bulduğumda kazadan bahsedip bilgi aldım. Beni çok şaşırtan şey Asya'nın çarpıştığı kişi Kayra olmasıydı. Açıkçası Kayra neden bizim evin orlarda olduğunu merak etmiştim.

Neyseki ikiside kazdan hafif yaralarla kurtulmasıydı. Asya'nın sadece kolu çatlamıştı. Kayra ne olduğunu bilmiyordum. Ama öğrene bilirdim.

Hemşirenin yanına gidip Kayra'nın oda numarasını öğrenip odaya gitmeye başladım.

Kapıyı çaldım ve içeri girdim. Ìçeride Şeyda'nın olması beni çok şaşırtmıştı. Aslında çokta şaşırmadımda neyse.

Ben "Geçmiş olsun Kayra" dedim.

Kayra"Teşekkür ederim Merve. Senin burada ne işin var peki?" dedi.

Doğruyu söylemeye karar verdim." Senin çarptığın araba varya o çarptığın kişi Asya"dedim.

Hem Şeyda hem de Kayra aynı anda "Ne!!"dediler. Belli ki onlarda çok şaşırmıştılar.

"Neyse ben artık Asya'nın yanına gidiyim. Tekrar geçmiş olsun Kayra"dedim.

"Sağol Merve iyi geceler"dedi. Tebessüm edip odadan çıktım. O sırada telefonum çaldı. Arayan annemdi. Hemen cevap verdim.

"Efendim anneciğim"dedim en tatlı sesimle. Annem ise

"Merve!!! Saat kaç olmuş kızım nerdesin sen?"dedi. Korkudan irkildim. Annemden hep çok korkuyordum ya neyse

"Anne söylicem ama kızıp telaşlanmak yok"dedim.

"Tamam kızmicam söyle" dedi. O da yumuşamıştı.

"Ben Asyalara gitmiştim. Asya ben seni eve bırakırım bu saatte taksiyle gitme dedi bende tamam dedim beni eve bıraktıktan sonra anahtarımın olmadığını farkettim. Asya'yı aradım bir erkek açtı ve Asya'nın kaza yapmış olduğunu öğrendim. Şimdi hastanedeyiz"annemden bir ara ses gelmedi sonra birden bağırdı

"Nee!!!! Asya iyi mi?"dedi.

"Ìyi annecim ama müşade için bu gece hastanede kalıcak bende onun yanında olucam"dedim.

"Tamam annem dikkat et. Melek teyzene haber verdin mi?"dedi.(melek asyanin annesi)

"Birazdan aricam annecim iyi geceler. Seni seviyorum"dedim.

"Sanada iyi geceler kuzum. Bende seni seviyorum."dedi. Ve telefonu kapattım.

Şimdi bu olanı Melek teyzeye nasıl söylicektim. Melek teyzeyi aradım ve telefonu kulağıma koydum.

"Nasılsın Melek teyze geldiniz mi?"dedim.

"Geldik tatlım Asya'yı ariyorum açmiyo acaba senin yanında mı?"dedi kadife gibi sesiyle.

"Bende onu dicektim. Melek teyze sana bir şey söylicem ama sakin panik yapama"dedim.

"Söyle Merve beni korkutma"dedi.

"Asya trafik kazası yaptı"dedim usulca. Bir gürültü koptu. "Melek teyze iyimisin?"dedim korkuyla. Cevap vermedi. Tarık amca konuşmaya başladı.

"Kızım ne oldu"dedi.

"Tarık amca Asya bir kaza geçirdi bir şeysi yok sadece bu gece müşade altında tutucaklar"dedim.

Tarıka amca"Hangi hastanedesiniz kızım"dedi.

"Merkez hastanesindeyiz amca"dedim.

"Tamam biz birazdan geliyoruz"dedi.

"Tamam Tarık amca görüşürüz"dedim ve telefonu kapattım. Asya'nın yattığı odaya doğru yürümeye başladım. Kapıyı çalıp içeri girdim. Asya'nım gözleri hemen beni buldu.

"Ne yaptın bir şeyler öğrene bildin mi?"dedi.

"Evet öğrendim"dedim.

"Anlatsana Merve ne bekliyorsun"dedi Asya.

"Sana çarpan arabanın sahibini duyunca çok şaşıracaksın...

Yeni bölümün gelmesini istiyorsanız oy vermeyi unutmayın. iyi geceler:)

Sadece AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin