Multi çok sevdiğim bir şarkı okurken dinlemenizi tavsiye ederim.
Merhaba ben Asya Tatlı. En yakın arkadaşım Şeyda Öztürk . Biz çok yakın arkadaşlarız.20 yaşındayız ve Ìstanbul'da yaşıyoruz. Ìkimizde voleybol oynuyoruz ve birbirimizi çok seviyoruz. Benim size anlatıcağım şeyler daha farklı konular. Her şey 5 ay önce yani mayısta başladı.
Bizim okulumuzda kurslarımız oluyor ve biz bu kurslara gidiyorduk çünkü önümüzde bir üniversite sınavı vardı. Biz hukuk okuyup avukat olmak istiyorduk. Tabi bunun içinde çok çalışmamız gerekiyordu. Bizde bunun için ek dersler alıyoruz. Ve ayrica kitap okumaya bayılırım. Her şey bir kitap sayesinde başladı.
Bişey fark ettim. Ama galiba okuduğum kitabında biraz faydası vardı da neyse. Bizim sınıfımızda Kayra diye bir çocuk vardı. Arkadaş olarak yakındık. Derslerde konuşuyor, gülüşüyorduk. Acaba olur mu diye düşündüm. Nedense o an kalbim hızlandı. Galiba olur dedim.
Arkadaşlarıma danıştım falan herkes söyle dedi. Ama ben korkuyordum. Belki o bi şey hissetmiyordur diye. Ama yinede şansımı denemeye karar vermiştim bir daha geri dönemezdim çünkü seviyorsa bende sevmeye devam edicektim,ama sevmiyorsa hislerini kabullenip susucaktım.
Biz hafta sonu olan kursumuza gittik ve Kayra'ya söylemeye karar verdim. Ve ona küçük bir not yazdım. Keşke yazmasaydım...
Böyle başladım karakterlerden bahsettim. En kısa zamanda yeni bölüm gelicek. Okuyan herkese teşekkür ederim.