İşler Karışıyor

14 2 0
                                    

Umarım yeni bölümü beğenirsiniz iyi okumalar.

Asya'dan devam

Merve'yi eve bıraktıktan sonra yolda ilerlerken bir arabanın benim üzerime doğru geldiğini fark ettim. Ve korkuyla gözlerimi kapattım.

Gözlerimi yeniden açtığımda tavanla bakışıyordum. Ìlk 1-2 dakika nerede olduğunu idrak edemedim. Sonra aklımdan kesit kesit olaydan görüntüler geçti.

En son hatırladığım bir arabayla çarpıştım ve sonra siren sesleri duydum. Başka hiç bir şey hatırlamıyordum.

Ben içerde yatarken yanıma Merve geldi. Kapıda bir süre dikildi bir şey demeyince ben

"Özür dilerim."dedim.

Merve hiç vakit kaybetmeden yanıma geldi ve boynuma sarıldı. Beni teselli etti. Bana dinlenmem gerektiğini söyledi ve kaza ile ilgili bilgi almal için yanımdan ayrıldı.

15-20 dakika sonra geri geldi ve ben merakla ne oldu diye sordum.

"Ne olmuş Merve merak ettirme beni"dedim.

Merve "Sana söyliceklerimi duyunca çok şaşıracaksın"dedi.

O anda başımdan aşyağı kaynar sular döküldü.

"Merve ne olur beni korkutma neler olmuş söyle"dedim.

Merve"Hani senin kaza yaptığın yani çarpıştığın kişi Kayra'ymış"dedi.

Ben donup kalmıştım ne diyip ne yapıcağım ile ilgili hiç bir fikrim yoktu.

O anda kapıdan içeri annem ve babam girdi. Ìkiside çok korkmuşlardı yüzlerinden okunuyordu. Benim için çok endişelenmişlerdi.

Ama benim aklımdan daha farklı şeyler geçiyordu. Çarpıştığım kişinin Kayra olduğunu duyuğumda cidden çok şaşırmıştım. Acaba o saatte Merve lerin evinin orda ne yapıyordu çok merak ediyordum.

3 gün sonra hastaneden çıktım. Aslında iyiydim ama annem ve babam müşade altında kalmamı istediler. Bu gün pazardı ve ben evde ders çalışıyordum. Kayra'nın durumu benden biraz daha kötüydü ve hastaneden daha çıkmamıştı. Kayra'nın hastaneden çıkmadığını bana Merve söylemişti.

Aklım hala olanlardaydı. Akşam olmak üzereydi. Yemek yedikten sonra güzel ılık bir duş aldıktan sonra kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım ve olanları unutmayı ümit ederek uyumaya çalıştım.

Sabah uyandığımda elimi yüzümü yıkadıktan sonra okula gitmek için giyinmeye başladım. Evden çıktım arabaya bindim ve okula doğru yola çıktım.

Merve okula benden önce gelmiş ve beni bekliyordu yanıma geldi ve

"Günaydın, nasılsın iyimisin?"gibi sorular sordu

Bende " Günaydın canım merak etme ben iyiyim"dedim.

Merve " Canını sıkmak istemiyorum ama sana kötü bir haberim var" dedi. Ben çok korkmuştum.

"Evet Merve seni dinliyorum" dedim kalbim deli gibi atıyordu o anda.

Merve "Ben hastaneye Kayraya geçmiş olsun demek için gitmiştim ve pek iyi şeyler olmadı gördüklerime inanamadım...

Yeni bölümün gelmesini istiyorsaniz oy vermeyi unutmayın.Yeni bölümde görüşürüz.

Sadece AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin