Üzüntü

30 2 0
                                    

Umarım yeni bölümü beğenirsiniz. Ìyi okumalar.


Kendimi çok kötü hissediyordum kaç saat ağladığımı bilmiyordum ama hiç iyi değildim. Merve benden haber beklediği için hemen onu aradım. Çünkü bana moral vericek tek şey onun yanımda olmasıydı.

Telefonu elime aldım ve Merve'yi aradım. "Alo tatlım" dedi. Şen şakrak sesiyle. "Alo napıyorsun"dedim. Merve hemen " Sen yine mi ağlıyosun?"dedi. "Evet müsaitsen bize gelsen biraz konuşsak, pek iyi değilim". Merve "Tabi canım yarım saatte yanındayım. Sakin ol tamam mı?"dedi. "Tamam tatlım merak etme."

Merve bize geldiğinde elinde poşetlerle geldi. Bana bir sürü çikolata,şekerleme ve gofret alıp gelmiş. Ama en güzeli kocaman bir çikolatalı bir pasta almış.

Hemen onu içeri alıp bir film bakmasını istedim ve bende kahve yapmak için mutfağa geçtim. Annem ve babam evde yoktu. Bir davete gitmişlerdi.

Ben mutfaktan elimde kahvelerle tam salona gireceğim sırda Merve salondan çıktı ve çarpıştık. Kahveler üzerime döküldü. Merve" Çok ama çok özür dilerim canım benim yandındın mı?" Bu kadar telaş yapması ve beni önemsemesi çok hoşuma gitmişti ve böyleyken çok tatlı oluyordu. Güldüm ve "Merak etme iyiyim canım üzerimi değiştiriyim geliyorum." Ben odama gidip üzerimi değiştirdim.

Mutfağa gittiğimde Merve yeniden bize kahve yapıyordu. Bende pastayı kesiyordum. Ìkimize de kocaman birer dilim koydum. Sonra kahve,pasta ve diğer atıştırmalıkları salona götürdük. Filmi açtık ve izlemeye başladık. Film sırasında ikimizde konuşmadık.

Film bittiğinde Merve elinde kahvesiyle bana döndü ve"Nasıl hissediyosun" dedi. Bir anda aklıma Kayra ile konuşmamız geldi ve ürperdim. "Fena değilim. Ìyiki yanımdasın. Sen olmasan ne yapardım bilmiyorum" dedim.

Merve"Ne demek başka ne zaman yanında olabilirim ki. Ve ayrıca sana ağlamak hiç yakışmıyor"dedi.

Hafif tebessüm ettim " Sen benim yanımdayken nasıl üzgün kalabilirim" dedim.

Kıkırdadı"Ìşte bu seni ağlatanlar ağlasın" dedi.

Konu böyle uzadı gitti. Nelerden bahsettik. Artık neşem yerime gelmiş diyebilirdim. Saat baya geç olmuştu.

Merve "Kuzum artık ben gidiyim saat baya geç oldu" dedi.

"Tamam canım ben üzerimi değiştirip seni eve bırakıyım"dedim.

Merve "Hiç gerek yok ben bi taksi çağırır giderim"dedi.

"Ìtitaz istemiyorum ben seni bırakıcam" dedim.

Merve mecburen kabul etti. Garajdan arabanın anahtarını alarak arabaya bindik ve yola koyulduk.

Giderken hiç konuşmadık sadece araba da müzik sesi yankılanıyordu. Merve'nin evine geldiğimizde Merve" Çok teşekkür ederim buraya kadar zahmet verdin canım"dedi.

"Ne zahmeti herzaman yarın görüşürüz. Ìyi geceler" dedim.

Merve" Ìyi geceler. Hiçbir şeyi kafana takma eve git ve uyu, görüşürüz."

Eve doğru yola koyuldum. Çok dalgındım. Yolda normal bir şekilde ilerlerken düşüncelerimden boğulmayı bırakıp bana doğru gelen arabaya baktım...

Sadece AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin