Ve yeniden sizlerleyim. Bu bölüm biraz daha açıklayıcı olucak. Umarım beğenirsiniz.
Kayra'dan
Hastaneden çıkmıştım ama yinede daha okula gitmemiştim. Her ne kadar gitmek istesemde izin vermemişlerdi.Bana sanki küçük çocukmuşum gibi davranmalarından nefret ediyordum. Ama sonuçta annem ve babamdılar.
Şeyda hastanedeyken hiç yanımdan ayrılmamıştı. Nedenini bilmiyorum. Ama Şeyda yanımdayken odaya Merve girmişti. Beni yanlış anlamasını istemiyordum. Ve büyük ihtimalle yanlış anlamıştı.
Asya iyi mi deli gibi merak ediyordum. Aslında onu sadece arkadaş olarak seviyordum. Ama yinede kendimi onu merak etmekten alıkoyamıyordum.
Şu anda ise evde oturmuş sözde kitap okuyorum. Aslında düşünmekten kitap okuyamıyordum. Aklıma sürekli Asya'ya çarptığım gece aklıma geliyordu.
Asya fazla çocuksuydu. Ama masum bir güzelliği var. Ve ciddi anlamda güzel bir kız. Yinede onu benim sevgilim olarak düşünemiyordum. Ya da onu ve beni biz olarak düşünmek bana tuhaf geliyordu.
Asya'dan
Evde Merve ile oturmuş sohbet ediyorduk. Konumuz kesinlikle belliydi. Kayra. Zaten başka ne konuşabilirdik ki.
Merve"En kısa zamanda Kayra ile konuşmamız gerek bunu sende çok iyi biliyorsun"dedi.
Haklıydı. "Haklısın Merve bence hatta yarın bir buluşma ayarlamalıyız"dedim.
Merve onaylarcasına kafasını salladı. Kahvesinden bir yudum daha aldı.
Konuşmaya başladı"Asya ben şimdi arıyım mı Kayra'yı"dedi.
Ben"Emin misin şimdi mi aramalıyız?"dedim.
Merve"Bence hiç zaman kaybetmemeliyiz. Ben hemen arıyorum"dedi.
Bende artık kabul etmek zorunda kaldım. Merve yukarı odama telefonunu almaya çıktı. Bende kahvemi içmeye devam ettim.
Düşünüyordum acaba yarın ne olacaktı. Beni düşüncelerimden ayıran Merve'nin ayak sesleri oldu.
Merve"Arıyorum. Çalıyor. İyi akşamlar Kayra"dedi. Sevimli bir hâl takınıp konuşmaya devam etti"Nasılsın napıyosun "dedi. "Sağol bende iyiyim ben sana bir şey sormak için rahatsız etmiştim ama "dedi.
Benim içim içimi kemiriyordu. Ama yapıcak bişey yok artık. Madem başladık bir işe devam edecektik. Buna mecburduk.
Merve"Eğer yarın müsaitsen senle görüşebilir miyiz?"dedi.
Merve bana kafasını salladı."O zaman yarın buluşuyoruz. Saat 2 de okulun yanındaki kafe de sana da uygunsa"dedi.
Tamam demiş olmalı ki Merve "Tamam yarın görüşürüz. Bizimle görüşmeyi kabul ettiğin için teşekkür ederim iyi geceler"dedi ve telefonu kapattı.
Merve bana dönüp "Bu iş şimdilik bu kadar ama şimdilik"dedi.
Ben"Haklısın canım haklısın. Hadi bence artık yatalım yoksa yarın pek iyi olamayız ve yarın çok önemli bir gün"dedim.
Merve kafasıyla sessiz bir şekilde beni onayladı ve odama çıktık. Yarın cidden çok yorucu bir gün olucaktı...
Selam yeni bir bölümle karşınızdayım. Artık yavaş yavaş olaylar çözülmeğe başlıcak. Umarım bölümü beğenirsiniz. Oylarınızı bekliyorum. İyi ramazanlar.İyi geceler. Sizleri seviyorum.