Ádám Szalai: Megnémultál,kicsi lány?
Jázmin Szoboszlai: Nem vagyok kicsi lány, főleg nem a te kicsi lányod!
Idegesít. Mióta beléptem a csoportban folyamatosan Szalai Ádám próbálja magára vonni a figyelmét. Komolyan kicsit feltűnési viszketegsége van a srácnak.
Krisztián Németh: Szala, őt aztán nem kaparintod meg!
Az ember azt hinni, hogy Németh Krisztiánnak kevés esze mégis,amióta itt vagyok talán ő a legnormálisabb közöttük. Micsoda meglepetés!
Ádám Szalai: Hiszed te, Némoka.
Jázmin Szoboszlai: Hinni a templomban kell, Szalai Ádám! Én meg tudom, hogy soha nem jönnék össze egy egoista seggfejjel.
Ez az, Jázmin! Mond meg neki, hogy az ilyen idióta alakok nem érdekelnek mivel már volt az életemben egy hasonló szóval nincs szükségem még egyre. Boldog vagyok a kisfiammal és ennél több fiú nem kell az életemben, csak ő.
Dominik Szoboszlai: Az én nővérem!
Jázmin Szoboszlai: Te inkább hallgass!
Dominik Szoboszlai: Mit tettem?
Jázmin Szoboszlai: Megszülettél!
Ádám Nagy: Oda basztad!
Igen, ez vagyok én, a kedvesség és az őszinteség közötti valami.
Telefonom órájára pillantva vettem észre, hogy már tíz óra, mármint este tíz óra. Jézusom, jól elbeszélgettem az időt ezekkel az idiótákkal.
Ádám Szalai: Vihar van!Félek. Jázmin aludhatok veled?
Jázmin Szoboszlai: Akkor se, ha a ház előtt fagyoskodsz!
Balázs Dzsudzsák: Szala, a "bájos" természeted már nem hatásos. Fogadd el!
Ádám Szalai: Soha nem adom fel!
Jázmin Szoboszlai: Soha nem jövők veled össze Szalai Ádám!
Jázmin Szoboszlai: Többiek?Soha... játék van.
Ádám Szalai: Soha ne mond,hogy soha!
Jázmin Szoboszlai: Soha! Hoppá, kimondtam.
Ádám Szalai: Miért utálsz engem?
Hogy miért utálom Szalai Ádámot? Nem is tudom, a valós okét hisz nem ismerem, illetve a csoport előtt csak névből ismertem, de már, akkor nem fogott meg. Mindenki istenítette a „fantasztikus" góljai miatt, amit Magyarországnak lőtt. Sőt szerintem nem is a nemzetének lőtte, hanem magának hogy minden körülötte forogjon és megtörtént, mindenki csak őt emlegeti. Egyáltalán nem érdemel ennyi mindent egy – két gólért, egy felkapott egoista majom.
És, akkor itt a kérdés, hogy miért utálom.
Ádám Nagy: @SzoboszlaiJázmin itt vagy?
Jázmin Szoboszlai: Aha, itt.
Totálisan el feledkeztem a csoportról bár az ujjaim nem hisz írtak egy –két szót, de úgy éreztem azt, amit valóban érzek iránta, a valódi utálatomat nem kell mindenkinek tudnia. Talán rájön, magától bár azt kötve hiszem.
Márton Hanna: Szalai, neked mekkora van?
Ádám Szalai: Mi mekkora?
Jázmin Szoboszlai: Az iQ-d, ja neked olyan nincs!
ESTÁS LEYENDO
Legszebb tévedes - Szalai Ádám
Fanficᴍɪɴᴅᴇɴ ɪᴛᴛ ᴋᴇᴢᴅᴏ̋ᴅᴏ̈ᴛᴛ „-Jázmin, várj egy kicsit - nyúlt a karom után, de azonnal elrántottam a karomat és a kezeimet összefontam melleim alatt míg a fejemet kissé oldalra billentettem. ¬-Szeretlek! Szeretlek boldognak, nyugodtnak és gondtalannak lá...