14.14

11K 412 161
                                    

Pazar akşamı atacağım dedim ama
bölüm bitmedi. İstediğim gibi olmadı.

Sizi seviyorum anlayın beni 💞💞

Multimedia - Asu YENİLMEZ

Bölüm şarkısı -  Adele - Hello

Bölüm espirisi - Kaptan kemal konuşuyor kaptan kemal konuşuyor lütfen çıkarın beni kaptan.

Not- Arkadaşlar yorum ve oylar düştü. Lütfen bol bol yorum yapalım ve vote verelim.

Not - Bol bol ara yorum yapalım latfııııııın

Not - Asu'nun gerçek ismini bilmiyorum. Bulursam yazarım buraya

Hiç Dünya'nın terst döndüğünü sandınız mı?

Hani böyle herşey eskisine döneceğine, tersine dönüp, herşeyin kötüye ilerlediğini sanmak?

Veya şöyle sorayım.

Hiç bir anda ne hissedeceğinizi, ne düşüneceğinizi bilemediniz mi?

Mert, Anıl'ın anlatımıyla hiçbir neden yokken Anılları döven çocukları dövdürtmüş veya dövmüş.

Üzülsem mi? Kızsam mı? Sevinsem mi? Şaşırsam mı? Anlayamamıştım ve öylece boş bir şekilde Anıl'a bakıyordum.

Sevinsem, neden böyle bir şey yapıp bizden sakladığına kızıyordum.

Kızsam, dövdüğü için mutlu olucaktım.

Şaşırsam, bu Mert diyordum.

Kaşlarım benden bağımsızca havaya kalkarken, ellerimde kaşlarımı taklit edip 'Bu ne ya!' dercesine iki yanımda açıldı.

"İyi bir şey mi?" dedim umarak.

"Hayır. Hatta hiç iyi değil. Düşman okulda haliyle düşmanı var. Eskiden ne kadar yakın olsalarda bir olay yüzünden tartıştılar, düşman bellediler kendilerini. Sakın aklına şu mafya veya herhangi benzeri bir şey gelmesin. Sadece bu. Fakat bir senedir hiç kavga olmamış aralarında. Ne bir laf dalaşı ne de bir kavga. Düşün dört senedir düşman olan okullar ve bir yıldır nerdeyse heegün kavga eden okullar bu sene hiç kavga etmeyeceklerine yemin etmişler. Neden böyle oldu bilmiyorum sorma... Mert onları dövdüğü için savaş ilanı vermiş gibi oldu.... " dedi hızlı ama anlayacağım şekilde. Tam ağzımı açmış aklıma takılan soruyu sorucakken onun konuşması ile açık olan ağzımı kapattım.

"Şimdi diyeceksin onlar ilk sizi dövdü diye. Evet ama kanıt yok. Eğer Oğuzhan burda olsaydı kanıt olarak gösterecek ve haklı durumuna çıkacaktık. Fakat Oğuzhan gitti, kanıt da yok oldu" dedi sol omzunu duvara yaslarken.

"O. Ha" dedim kekeleyerek. Bir dövülme meğersem nelere şayanmış.

"Ağzını kapat. Sadece bilgilen diye söyledim bunları. Düşman okul direk erkek lisesi. Okul değişmeseydi üstesinden kolaylıkla gelebilirdik fakat birde kızlar çıktı başımıza. Kısacası sonuç....." dedi ve heyecanla dikleşip kollarını iki yana açtı.

ERKEK LİSESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin