bă, ce sa zic... n-am mai postat de mult aici. şi ştiți ce? în sfârsit sunt fericită, am trecut peste toate obstacolele care viața mi le-a pus în cale.
este un sentiment atât liber să ai în conștiință gândul că în sfârșit ai trecut peste tot, nimic nu te poate face să cazi din nou, că-ți vezi deja viitorul într-un mod bun. e liniștitor...cândva am scris "fiți egoiști, gândiți-vă la voi prima data". uite c-am făcut asta şi a funcționat. am fost atât de egoistă încât n-am vrut să-mi împart viața cu nimeni, dar am descoperit sentimentul acela care vrei cu adevărat să-ți împărți viața cu cineva. cineva care să te facă fericită, să uiți de toate, să te înalțe până la cer, apoi să te aducă înapoi şi să-ți ofere iubire până la nesfârșit. iubirea e frumoasa atunci când vine din amândouă părți. cert e că, sunt momente dificile, dar le treci peste împreună cu persoana iubită.
bă, fraților... să-mi bag ceva ce nu am în voi. ridicați capul şi mergeți înainte. nu stați pe loc. fiți fericiți şi ignorați lumea rea. fiți fericiți cu voi însine până va ajunge persoana potrivită în viața voastră. nu mai plângeți de milă că nu veți avea pe nimeni. şi eu am spus asta de mii de ori, şi uite-mă acum; fericită, îndrăgostită până peste cap, cu un viitor bun în minte şi toate cele. până la urmă, poate fi adevărat treaba cu "visele se îndeplinesc".
fiți tari, mă!
CITEȘTI
T E A R S
Random"Everybody cries, honey." Ganduri, mici texte, versuri si momente depresive. Toate acestea le astern aici. Nu esti obligat/obligata sa citesti. Cartea asta nu e facuta pentru a fi citita, ci pentru a ma descarca.