Niciodată, dar niciodată să nu crezi în cineva. Să nu credeți în "prieteni". Pentru că și cel mai apropiat sau iubit prieten, va ajunge într-o zi să fie cel mai nesuferit.
De exemplu; eu am iertat și cerut scuze pentru ceva ce nu am făcut. Am crezut atât de mult în acea persoană, încât acum, nu o să îi mai vorbesc vreodată. Mi-am cerut scuze în continuu. Și știți de ce? Pentru că mi-era frică sa nu pierd acea persoana. Dar până la urmă, ea m-a pierdut pe mine. A fost o experiență frumoasă, am trecut prin momente frumoase, unele dificile, dar am trecut peste. Am trecut peste, până când am ajuns la o limită, am ajuns să am niște nervi pe care nu i-am avut de când mă știu. Eu eram aceea care își cerea scuze pentru orice. Și dacă o înțepa o albină, eu îmi certam scuze (mă rog, nici chiar așa, dar e un exemplu ca să vă dați seama).
Acea persoană mă judecă. Mă judecă pentru că scriu aici, pentru că am această carte în care mă descarc, în care comunic cu voi, în care măcar am pe cineva, chiar dacă majoritatea persoanelor de aici, citesc asta, se regăsesc, dar nu îi pasă de mine sau de viața mea.
De aceea, trebuie să faceți ce vreți voi, să nu lăsați pe nimeni să vă comande, să vă zică să faceți ceva, iar voi să nu vreți. Nu vă lăsați manipulați. Fiți voi. Fiți fericiți. Să nu vă pese de nimeni. Alungați acele persoane care vă fac rău. Știați că prietenia multă, strică? Ei bine, eu o știu și am trăit-o pe pielea mea. Și nu o dată. Ci de mai multe.
Nu credeți în nimeni. Pentru că lumea-i falsă.
CITEȘTI
T E A R S
Rastgele"Everybody cries, honey." Ganduri, mici texte, versuri si momente depresive. Toate acestea le astern aici. Nu esti obligat/obligata sa citesti. Cartea asta nu e facuta pentru a fi citita, ci pentru a ma descarca.