Pov. Mike
Taki widok zostanie na zawsze w pamięci i sercu. Krucha dziewczyna, leżąca na zimnych kafelkach z przeciętą żyłą i żyletką w ręce.
Zrobiłem wszystko czego nauczyłem się na lekcjach z pierwszej pomocy i wziąłem dziewczynę na ręce w stylu panny młodej.
Jej skóra była jaśniejsza niż zawsze. Wory pod oczami dawały znać o tym, jak bardzo dziewczyna jest niewyspana.
Otworzyłem drzwi od sali, z której wyszłem. Pani od razu zadzwoniła po karetkę.
Zabrali dziewczynę i pojechali.
W klasie juz przebiegły szmery i dyskusje z, jakiego powodu Katy to zrobiła.Zabrałem plecak i udałem się w stronę domu. Za dużo, jak na jeden dzień.
Przez chaos w klasie nikt się nie zorientował, że mnie nie ma.
Pov. Katy
Ale boli mnie głowa. Nie nie boli mnie głowa, a całe ciało.
Lekko otwieram oczy i widzę przerażającą biel, przez co od razu mrużę oczy.Jest mi strasznie sucho w ustach.
- W końcu śpiąca królewna się obudziła- powiedziała jakaś nie za miła pielęgniarka.
- Masz i pij - rozkazała wręczając mi kubek z wodą do ręki po czym dodała - twój tata przyjechał w odwiedziny.
Wstrętnej pielęgniarki już nie było, a mi do oczu napłynęły łzy.
Po co ja to zrobiłam. Jestem głupia. Dostanę wpierdol.Uspokoiłam się, wytarłam łzy z policzków i uznałam, że jestem zmęczona, więc poszłam się położyć.
Poczułam, że ktoś mnie szturcha delikatnie w ramię.
-Kochana wstawaj masz 30 minut na spakowanie się, dostałaś wypis- powiedziała bardzo miła pielęgniarka w podeszłym już wieku.
- Dobrze - odpowiedziałam jej i uśmiechnęłam się lekko.
Wstałam ze szpitalnego łóżka, po czym poszłam do łazienki się przebrać. Gdy skończyłam uczesałam swoje czarne włosy w luźnego warkocza.
Moje ubrania ułożyłam i włożyłam do torby, która nie wiem czemu tutaj się znajduje.
Czasami się zastanawiam, jak to by było gdybym była normalną dziewczyną. Taką bez problemów ze sobą. Taką z przyjaciółmi.
Jak to by było jakbym była gwiazdą na niebie, jak wszyscy inni. Czy ludzie by mnie lubili?
Czy bym miała przyjaciółkę, z którą mogę porozmawiać o wszystkim? Czy bym miała kochającego chłopaka?I jak podoba się rozdział? :)
Nie jest jakiś długi, ale jest.
Mam nadzieję, że się podoba.
Gwiazdki i komentarze bardzo motywują :)♡♡♡♡355 słów
~love3689~
Do następnego!
CZYTASZ
Fat Butterfly
Teen FictionCo się stanie, gdy Katy, czarnooka dziewczyna zbyt przyjmie do siebie obraźliwy komentarz na temat jej wagi? Jak potoczą się jej losy z trzema przyjaciółkami: bulimią, anoreksją i żyletką? ... - Jak tak bardzo chcesz wiedzieć to proszę bardzo, wies...