Into

22.4K 389 12
                                    

Jeon Jung kook>မင္​းဟာငါ့အတြက္​ပဲျဖစ္​၇မယ္​ Kim Taehyung မင္​း​ေယာက်ား္​​ေလးဘဲဖစ္​ခ်င္​ဖစ္​မိန္​းခ​ေလးဘဲဖစ္​ခ်င္​ဖစ္​ မင္​းဟာငါ့အတြက္​​ေမြးဖြားလာတဲ့သူဘဲအဒါကိုျမဲျမဲမွတ္​ထားပါ.......

Kim Taehyung>ငါ့၇ဲ႔ ​ယာက်ာ္း​​ေလးဘ၀တစ္​ခုလံုး ကို မိ္န္​းက​ေလးဘ၀ အဖစ္​​ေျပာင္​းလဲလိုက္​တာမင့္​အတြက္​မဟုတ္​ခဲ႔ဖူးဆိုတာသိထားပါ Jeon Jung Kook......

Park Jimin>ငါမသိခဲ့ဖူး မိန္းခ​​ေလးအဖစ္​​ခြဲစိတ္မွုလုပ္​​လိုက္​တဲ့မင္​းက ငါ့အတြက္​နဲ႔အဲ့လိုလုပ္​လိမ္​့မယ္​လို႔မထင္​ခဲ့ဖူး
အ၇င္​တည္​းနဲ႔ငါဘက္​ကလည္​းစိတ္​၀င္​စားခဲ့တယ္​ဆိုတာ​ေတာ့သိထား​ေပးပါ..........

Min Suga> ကြၽန္​မ၇ဲ့ဘ၀ကparkjiminဆိုတဲ့လူနဲ႔အဆင္​့အတန္​း အမ်ားျကီးကြာပ​ါတယ္​ ဒါ​ေပမဲ့တစ္​ဖက္​သက္​ခ်စ္​မိတဲ့ က်မအမွားပဲ ႐ွင္​့အတြက္​ဘာမဆိုအကုန္​လုပ္​​ေပးဖို႔အသင္​့႐ွိ​ေနမွာပါ ......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

က်​ေနာ္​ပထမဆံုး​ေ၇းတဲ့(+)ficပါ
မႀကိဳက္​၇င္​မဖတ္​ဖို႔​ေတာင္​းဆိုပါတယ္​
ဖတ္​မယ္​ဆို၇င္​ commentမွာ​ေ၇း​ေပးပါ...
By Vv_Juices

Unicode

Jeon Jung kook>မင်းဟာငါ့အတွက်​ပဲဖြစ်​၇မယ်​Kim Taehyung မင်း​ယောကျာ်း​လေးဘဲဖစ်​ချင်​ဖစ်​မိန်းခ​လေးဘဲဖစ်​ချင်​ဖစ်​မင်းဟာငါ့အတွက်​မွေးဖွားလာတဲ့သူဘဲအဒါကိုမြဲမြဲမှတ်​ထားပါ.......

Kim Taehyung>ငါ့၇ဲ့​ယာကျာ်း​လေးဘ၀တစ်​ခုလုံး ကို မ်ိန်းက​လေးဘ၀ အဖစ်​ပြောင်းလဲလိုက်​တာမင့်​အတွက်​မဟုတ်​ခဲ့ဖူးဆိုတာသိထားပါ Jeon Jung Kook......

Park Jimin>ငါမသိခဲ့ဖူး မိန်းခ​လေးအဖစ်​ခွဲစိတ်မှုလုပ်​လိုက်​တဲ့မင်းက ငါ့အတွက်​နဲ့အဲ့လိုလုပ်​လိမ့်​မယ်​လို့မထင်​ခဲ့ဖူး
အ၇င်​တည်းနဲ့ငါဘက်​ကလည်းစိတ်​၀င်​စားခဲ့တယ်​ဆိုတာ​တော့သိထား​ပေးပါ..........

Min Suga> ကျွန်​မ၇ဲ့ဘ၀ကparkjiminဆိုတဲ့လူနဲ့အဆင့်​အတန်း အများကြီးကွာပါတယ်​ဒါ​ပေမဲ့တစ်​ဖက်​သက်​ချစ်​မိတဲ့ ကျမအမှားပဲ ရှင့်​အတွက်​ဘာမဆိုအကုန်​လုပ်​ပေးဖို့အသင့်​ရှိ​နေမှာပါ ......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ကျ​နော်​ပထမဆုံးေ၇းတဲ့(+)ficပါ
မကြိုက်​၇င်​မဖတ်​ဖို့​တောင်းဆိုပါတယ်​
ဖတ်​မယ်​ဆို၇င်​commentမှာေ၇း​ပေးပါ...
By Vv_juices

Best Of Me  ( +++ )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora