DIY legebete coming out

1.9K 166 148
                                    

Meraba arkadaşlar bugün Yutub kanalımda size nasıl bir ay bölüm atılmaz onu anlatıcam.

Heh.

Bölümlerin geç gelmesinin sebebi tamamen göt korkusu arkadaşlar. 1 haftada bütün matematik konularını bitirdim ve her yerde binom görüyorum.

Her neyse, konumuz bu değil. Konumuz bu da olabilirdi belki, ama ben olmamasını seçtim. Ne de olsa bu benim bileceğim bir iş.

Bugünkü konumuz ''coming out''

Ben, şirin bir biseksüel (veya panseksüel, kafanıza göre) olarak henüz arkadaşlarım hariç aile fertlerimden herhangi birisine söylemedim. Düşünmüyorum da. Çürüyeceğim lan o dolapta. 

Fakat konum ben değilim. Konum ''uu işcinsilim çik hiviliyim'' kitapları. 

Oğlum, 

kendinize gelin.

Türkiye'de yaşıyoruz.

Sizin hayal ettiğiniz gibi LGBTQ insanların sevgiyle karşılandığı bir yerde değiliz. Töre yüzünden eşcinsel çocuklarını veya transgender insanların intihara sürüklendiği bir yer burası. Çoğu yerde LGBT üyesi olman ya ölmen, ya da öldürülmen demek. Dine karşı diye, haram diye öldürülmen demek.

Sen de ''İhihihi hemen ailenize söyleyin'' de.

Salak.

Söylemenize gerek yok arkadaşlar. Fakat eğer söylemek istiyorsanız ekonomik özgürlüğünüzü elde ettiğiniz zaman söylemenizi tavsiye ederim.

Biliyorsunuz

evden atmak şu aralar baya moda.

Heh.

Şimdi aşırı dindar ve homofobik babama ben biseksüelim şakası yapcam ama bi layk atarsanız çok iyi olur

LEGEBETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin