HAPPY PRIDE MONTH OROSPU ÇOCUKLARI

689 59 40
                                    

its that time of the year again.
that time where "gays" act like their only personality is being gay.

that time where "gays" act like their only personality is being gay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


yeey.

neyse. konumuzu anlamışsınızdır muhtemelen.

pride month ve "ne demek bi insanın gey olmaktan başka kişilik özelliği olabilir"

öncelikle şunu söyleyeyim: pride month'u gerekli ve mantıklı bulmuyorum. aynı black history month gibi.

ırkçı ve homofobik orospu çocuğu ünvanını kazandığıma göre devam edebiliriz.

ya bakın, onur yürüyüşü anlaşılabilir bir şey. senin de orada olduğunu göstermek, öldürülen lgbt üyelerini anmak ve duyar kasmak için yaptığın bir şey. anlaşılabilir.

ama bir ayı alıp "ahahaha no str8 allowed XD" demek gavatlıktır.

bilmiyorum moruk, eşitlik diye götümüzü yırtarken insanların "bizim bi ayımız olcak ve heteroseksüeller (veya üretgenler) o aya giremeyecek" demesi biraz koyuyor. aynı şeyi black history month'da da yaşıyorum.

hoş değil. cidden.

gelelim kişilik özelliği olarak gey olmaya.

geylik bir kişilik özelliği dersen buna saygıyla homofobik derim. çünkü sen bildiğin bütün geyler aynı diyorsun.

beyinsiz.

bir karakter tasarlıyorlar. tasarım mükemmel, orgazm oluyosun bakarken habi detaylar falan off peçete getirin.

ama sonra özelliklerine bakıyorsun:
gay und tranw boi uwu :3c

trans boi diyor ama karakteri bildiğin kız.

şimdi bana deniz cinsiyet rolleri orospu çocuğudur demeyin. toplumda belirli şeyler maskülen belirli şeyler ise feminen sayılıyor ve istemesek de böyle bir toplumda yaşıyoruz. ve trans bireyler oldukları cinsiyet gibi gözükmek için toplumun yüklediği feminen/maskülen şeyleri yapar/giyer/kullanır.

çünkü gender dysphoria is a bitch mk.

ben de feminen erkekleri ve maskülen kadınları seviyorum, muhtemelen farketmişsinizdir zaten. ama eğer bahsettiğim kişi transsa o feminenliği veya maskülenliği belirli bir düzeyde tutuyorum. yani bir bakışta o karakterin erkek olduğunu anlayabilirsiniz, evet. birisi size "o erkek/kadın" dediğinde şaşırmazsınız.

ve eğer feminen/maskülen trans birey çizilecekse bence en iyi yöntem bu arkadaşlar. oldukları cinsiyet gibi göstermek, olmadıkları gibi değil.

konu acayip saptı ama olsun. başka bir zaman değinirim gey olmanın neden bir kişilik özelliği olmadığına. bu biraz daha "TRANSLARI ADAM AKILLI ÇİZİN OROSPU ÇOCUKLARI" türünde oldu.

olsun

fizikten 80 aldım hadi eyv

LEGEBETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin