love is love uwu :3c

611 56 60
                                    

meraba arkadaşlar bugün görünüşte homofobikleri eleştirdiğim ancak içi full heterofobikleri eleştirdiğim yazıların bulunduğu kitabımda neden pedofiliğin lgbt'den olmadığını anlatacağım.

bu duruma geldik.

cidden, bu duruma geldik.

yine tumblrdan üretme (ne bok varaa tumblrdan çıkıyor, şaşırmayın artık.) de-aging hakkında konuşacağım.

ya basitçe, bu orospu çocukları yaşın sadece toplumsal bir yalan olduğuna inanıyorlar.

bu mantıkla hapishane odası da sadece bir oda.

ya bakın, bakın, cinsiyetler toplumsal bir yalan dediniz, sustum. dedim ki bana veya başkasına herhangi bir zararı yok, dalgamı geçer giderim.

ama bu
bu orospu çocukluğudur.

"love is love ihihihi" diyerek ve gökkuşağı gördüğünüz herhangi bir yere cishetleri sokmayarak bu hâle geldiniz orospu çocukları, helal olsun. pedofililiğin ismini değiştirerek lgbt kurumuna girmesini sağladınız.

tebrikler, orospu çocukları. umarım mutlusunuzdur.

ya hayır, garip olanı ben aralarında 4-5 yaş fark olan gençleri veya daha fazla yaş farkı olan yetişkinleri shiplediğimde pedofili savunucusu oluyorum tumblrda. ama ne çıkıyor sonra? yaş sadece sosyal bir yalan ihihihi.

umarım götünüze araba lastiği girer. amına koyduğum orospu çocukları sizi.

"im still a child deep inside"ymış. sence 30+ yaşındaki birisiyle 12- yaşındaki bir çocuğun birlikte olması ne kadar child deep inside, ha amına koyduğum?

sinirliyim. çok sinirliyim.

7.5 liraya kaçak sigara buldum okulun yakınlarında.

umarım 7.5 lirayı götünüze sokarsınız.

öf.

ay neyse, sinirlenmicem. tamam. iyiyim.

geçen bölümde bir anket yapmıştım, hatırlar mısınız bilmem. tavşan kazandı.

im a furry deep inside uwu :3c

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

im a furry deep inside uwu :3c

LEGEBETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin