history is gay eyy

669 54 108
                                    

hayır değil.

history is not gay mk.

bu ne.

neden bu bölümü yazıyorum?
çünkü (çoğu insanın aksine) tarihi seviyorum ve insanların mal mal konuşması sinirimi bozuyor. amına koyduğumun orospusu gelmiş sadece hamiltonun biseksüel olduğuna dair bir video izlemiş (ki evet bi mk doru bu) bana "AHAHA HISTORY IS GAY" veya adamın KARISI ve KARISINI ALDATTIĞI KADIN SEVGİLİ diyor.

bak.

*inhales*
senin amına koyarım.

hâlâ hetalia phase ini atlatamadın mı bilemiyorum (ne ne papa orospu çocukları) ama gerçek, tarihte önemli şeyler yapmış insanlara kafana göre "za gey bu" diyemezsin. deliller vardır ortada, beraber diyelim o zaman.

örnek olarak:

bir bottom kadar güçlü olmak isterdim çünkü altı saat çük sürdükten sonra altı saat at sürüp büyük bir imparatorluk kurmak ve helenistik düşünceyi başlatıp yaymak istiyorum.

sadece tm ciler ne dediğimi anlar.

SAYISALCILAR VE KÜPEKLER GİREMEZ.

neyse. ne diyordum ben?

evet, tarihsel figüleri zorla lgbt kurumuna üye yapmak. sigorta falan da dahil.

yapmak zorundaydım özür dilerim ;c

bunu daha önce de söyledim, şu aralar "ZA LEZBİYEN ZA Bİ ÇOK HAVALI BOMONTİ FİLTRESİZ MORUA"çular bayağı yaygın (henüz türkiyede çok yok bunlar, buna dua edelim bari mk) ve gördükleri her şey lgbt üyesi veya simgesi olana kadar durmamaya yeminliler gibi. sanki o insanların yaptıkları sadece lgbt üyesi olduklarında değerli olacakmış gibi davranıyorlar.

bu da sinirimi bozuyor.

cidden, bimden aldığım bitter çikolatayı yerken captain black içiyorum. zengin miyim fakir mi belli değil.

bu arada rüyamda sigara paketi çalıyordum mk. rüyamda bile fakirim allah umarım kahreder :c

yine konu dağıldı.
ay bana ne ayol, bitti. bu kadar.

bu arada bi tane seçin:

panda

kedi

tilki

tavşan

bilimsel amaçlar için. evet.

a
u̱͇̝̝̐̋͑̌͐̽ ̺͉̫̩̳̫͍̋ͤ̓̍̌̿̏w̸͔̞̳̻͇̳̮̾͐̇̋͌ ̤͉͔̈̏ͦ̃̎ͫ͐͜u̢̖͔̝ ̗̜͔͖̆;͊3̫͎̲͓̼͜c̶͇̗̤̫̝̯̳ͦͭ

LEGEBETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin