başlık bulamadım bu yüzden pasif-agresif gülme emojisi koydum çünkü o emoji benim gibi orospuların kendini anlattığı en iyi emoji selamlar.
naber?
ben iyiyim, nefret ettiğim derslerden kurtulunca okulu şaka maka sevmeye başladım.
sorun bende değilmiş fizik ve kimyadaymış.
neyse konumuza geçeyim mi? çünkü biraz daha dırdır edersem ashden 829838384929292 kelime bahsedebilirim.
yapmadım değil.
çocuğumu çok
nasıl derler ki bilemem
ah evet:seviyorum.
nEyse bugünkü konumuz erkek arkadaşlarından şiddet gören kadınlara "erkek sevmekle en başta suçlu olan sensin" diyen lezbiyen arkadaşlar.
öncelikle:
arkadaşlar kafatasımızın içinde gri-pembe, sıvımsı bir şey var. kullanınca kafa yapıyor ve kendinden nefret ediyormuşsun deneyin derim.ve mk iyi misiniz siz? beynini siktiklerim? hentaici orospu çocukları?
ya bunun yüzeyde gözüken sorununun altında kırk tane daha sorun var. şöyle bir sıralayım direk aklıma gelenleri düşünmeden
1) kadınlar şiddeti seçiyormuş gibi gösteriliyor
2) bütün erkekler şiddete eğimli gibi gösteriliyor (ki cinsiyetçi bu, evet erkeklere karşı da cinsiyetçi şeyler olabilir kapa çeneni)
3) homoseksüellik, daha doğrusu lezbiyenlik erkeklerden kaçmak için yapılan bir seçimmiş gibi gösteriliyorbeyninizi sikeyim ya.
ilk biseksüel olduğumu anladığım zamanlarda lgbt kurumunun ne kadar güzel ve birbirine bağlı bir yer olduğunu düşünürdüm.
yanılmışım mK YAPACAĞINIZ İŞLERİ SİKEYİM BUNLAR N E
YA AKIL MANTIK ALLAH TENGRİ İÇİN MK YA
açıkçası artık bazı homofobiklerin bu tür toksik lgbttiler yüzünden homofobik olduğunu düşünmeye başlıyorum ki hak da veriyorum açıkçası mk
ya düşünsene şiddet görmüş bir kadınsın ve bir am sikiği gelip sana o zaman erkek sevmeseydin diyor.
beyinsizler.
biseksüel olmama rağmen bazı lgbtlilerden nefret etmeme şu kadar kaldı
öf
ben kaçar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEGEBETE
Non-Fiction''Ya kanka kaç lvl legebetesin sen ben 41. lvldeyim ahaha çok kuğul değil mi'' yeter.