sigara içerken dudağımı yaktım ve bu bölümü yazma kararı aldım wassup
neyse bu günkü (geceki? idk man zaman gerçek değil) konumuz başlıktan da anlaşılacağı üzere gey olmanın üstün bir yetenek olduğunu savunan insancıklar.
abi
hayır.
sırf kendi cinsini sikmek istiyorsun diye karşı cinsi sikmek isteyenlerden üstün olmuyorsun.kendine gel.
şimdi bana diyebilirsiniz ki ama deniz homoseksüeller toplum tarafından çok baskı görüyor, fakat buna rağmen ayakta kalmayı başarıyorlar yani bu onları üstün yapıyor.
evet, bu konuda haklısınız. üstün olma konusunda değil, toplum tarafından baskı gördükleri konusunda. evet, doğru, tamam; ama sadece onlar baskı görmüyor ki. oğlum türkiye'de yaşıyoruz, allah için, kim baskı görmüyor bu ülkede? yok sen şu partidensin allah belanı versin yok sen şu takımı tutuyorsun senin ebeni sikeyim... lan resmen insan olduğun için baskı görüyorsun!
ezan okunuyor ve dudağım cidden acıyor mk ne yarrak yedim ben acaba
konuya geri dönelim. evet. tamam.
arkadaşlar, eşitlik diye götünüzü yırttıktan sonra heteroseksüellere gidip "ben senden üstünüm xd" derseniz iki yüzlü oluyorsunuz. eğer gey olduğunuz için size farklı davranılmasını istiyorsanız da iki yüzlü oluyorsunuz. eğer sırf bir şey gey diye savunuyorsanız/seviyorsanız da iki yüzlü oluyorsunuz.
eşitlik istiyorsanız bir şeyin cinsel yönelimini vs. takmadan eleştirmeniz gerekiyor. evet bu film, oyun gibi şeyler için de geçerli.
sinirim bozuldu yine.
neye sinirimin bozulduğunu ve bu bölümü yazma ihtiyacı duyduğumu tahmin etmek isteyen var mı : )
voltron.
klance fanlarını sevmiyorum.neyse sizi mutlu bir bebekle baş başa bırakıyorum çünkü mk çok güzel gülüyor
me:
(canım çok acıyor help mk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEGEBETE
Non-Fiction''Ya kanka kaç lvl legebetesin sen ben 41. lvldeyim ahaha çok kuğul değil mi'' yeter.