merhabalar diğer hikayelerime yeni bölüm yazıp buraya geldim
n'aber?
ben baya sıkıldım ya. hani, öyle böyle değil. o kadar sıkıldım ki yeni bölüm yazıyorum hikayelerime. hani düşünün. ben.
evet.
neyse, bugünkü konumuz oppaları gey olmayan ve geyler diye götlerini yırtan canım korecan arkadaşlarımız.
öncelikle;
bunu aradan çıkartayım.
(aga be, favori çizgi filmimden biriydi ed, edd n eddy)
şunu söyleyeyim, k-pop sikimde değil. taegiholic arkadaşımızın bana anlattığı kadar biliyorum. o da zaten tae'nin yoongi'yi sikmek istemesi falan. (veya tam tersi? idk i still stand for double ended dildo man)
hani
konudan uzaklığımı anlayın diye söylüyorum.gerçek hayattaki kişileri shipleme konusunda düşüncelerimi biliyorsunuz muhtemelen. garip buluyorum. belirli bir seviyeye kadar shipleyebilirsin, yani ben de putin x erdoğan doujini çizmedim değil. ama ben asla erdoğanın twitterinı "LÜTFEN PUTİNİ SİKER MİSİN" diye taciz etmedim.
sorun bu işte.
çoğu korecan bu "gerçek hayattaki insanları shipleme" olayını o kadar abartıyor ki midem bulanıyor. smut yazabilirsin, fluff yazabilirsin, fanart çizebilirsin.
ama
amaonların sosyal medyasına taciz derecesinde yazarak veya gerçek hayatta karşılarına çıkarak "LÜTFEN ONU SİK" diyemezsiniz.
bu beyinsizliktir.
lan en başta empati duygunuz da mı yok? ne kadar garip bir şey olduğunu farketmiyor musunuz?
arkadaşlar
beyinden yoksun musunuz?bir de şu ship savaşları var ona hiç girmek istemiyorum, çünkü o kadar karışık ki bazen aynı shipteki insanlar kimin dominant kimin pasif olduğu hakkında tartışmaya giriyor.
bu yüzden en iyisi double ended dildo arkadaşlar. hiçbir sorun yok. herkes götten sikiliyor.
ay neyse, benden bu kadardı.
hadi eyvallah.(bu arada osamu dazai'nin insanlığımı yitirirken kitabında hadi eyvallah diye bir yerin çevrildiğini farkettim. istemeden dazai'nin kunikida'ya hadi eyvallah dediğini hayal ediyorum ve bu hiç güzel bir şey değil-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEGEBETE
Non-Fiction''Ya kanka kaç lvl legebetesin sen ben 41. lvldeyim ahaha çok kuğul değil mi'' yeter.