çılgın seme ukeyi coşturuyor.

1.9K 135 342
                                    

Bu bölümden sonra nefret mesajları alabilirim ama banane. Amacım bu zaten.

Bugünkü konumuz, sevgili çılgın heteroseksüellerim, yaoiciler/ fujoshiler. 

Türkiye'deki fujoshilerle çok da fazla bir problemim yok açıkçası. Bir old fujoshi (tm) olarak çoğunluğun sadece ''Yaşasın eşcinsellik len mq'' türünde olduğunu biliyorum. Onlarla bir problemim yok. Yani varda bu bölümlük bir konu değil.

Konum ''Yha uke yha''cılarla.

Eşcinsel erkekleri görünce uke/seme diye ayıran, lezbiyenlere dayanamayan grup.

The forbidden one.

Kurgusal karakterleri seme/uke diye ayırmayı anlayabilirim (bakınız: Klance fandom) fakat anlamadığım şey gerçek hayattaki insanları seme/uke diye ayırmak (bakınız: Phandom)

Bazıları homofobik gözükmemek için ''Yha seme/uke değil top/bottom :v'' diye ayırıyor. Fakat kimseyi kandırmıyorsunuz.  

Gay shiplerde bir top ve bir bottom tercihinizin olmasını anlıyorum. Benim de var. (bakınız: bottom Lance'in yazımından nefret eden ben) Fakat eğer ''yha o bottom çünkü o feminen/kısa :v'' türündeyseniz bir problem olduğu ortaya çıkıyor.

Klance'den yürüyeceğim, çünkü içim o ship hakkında dolu ve fandomundan iğrendim. Şimdi, Lance diye şirin mi şirin bir (husbando) karakter var. Kendine bakmayı seviyor, muhtemelen depresyon ve ADHDsi var anlamıyorsunuz onu çok seviyorum-

Ehem. Evet.

Fandom normal olarak onu güçsüz, kendine bakmayan ultra feminen birisi olarak göstermeyi seviyor. Klasik ukemizi alalım buraya.

Ve Keith. The badass one (tm). Muhtemelen onun da depresyonu var, insanlara açılamıyor, yaoicilerin klasik semesi yani. ''Hm aym (nat)  fayn :v'' semesi.

Ve bunları shipliyorlar. Tamam, güzel, ben de shipliyorum. Her şey güzel, ahahaha

SORUN ŞURADA.

Eğer bir şeyi sırf ''ahaha iki yakışıklı çocuk :v'' diye shipliyorsan ve başka şeyleri shipleyen kişilere saldırıyorsan (aka Sheith and Allurance) amına koyduğum salak bir gerizekalısın demektir.

: )

İçimden bu yükü attım, mutlu oldum. 

Ve gelecek bölümlerde Yaoi animelerden, wattpaddeki uke/semelerden ve yuriden de bahsedeceğim. Just you wait :3c


WHAT'S YOUR NAME MAN?

ALEXANDER HAMILTON.

LEGEBETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin