öncelikle bölüme başlamadan önce bir şey söylemem gerekiyor.
oğlum neden bu kitap kurgu olmayanda 58e yükseldi? hani neden?
bak ciddiyim hâlâ neden okuyorsunuz la kitabı?neyse.
konumuz alfa, omega ve beta kurguları. öncelikle "HOMOFOBİK OROSPU ÇOCUKLARI NASIL OKURSUNUZ HA ERKEK HAMİLE KALIR MI" diyenleri bir köşeye almam lazım. çünkü bilin bakalım kim abo (alpha/beta/omega) (evet o abo mk) kurgularını seviyor?
this bitch.
hell yea.
ya konu şu ki, abo kurgularını sevmeyen çoğu insan ya kurgulardaki belirli hatalar yüzünden ya da sjw oldukları için sevmiyor. ki birincisine diyecek herhangi bir şeyim yok, zorla bir şeyi kimseye sevdiremezsin.
ama.
ama.
eğer abo kurgularına duyduğun nefret sadece "erkeklerin hamile kalıp kadınların hamile bırakabildiği bir evren" yüzünden ise im gonna kindly ask you to get to fuck out.
dont yani.
benim abo kurgularında (abo ne kurgusu ayol) (yapmak zorundaydım) en sevdiğim şey evreni istediğin şekilde sikip bırakabilmen. omega erkeklerin vajinasının mı olmasını istiyorsun? ARTIK VAR BEBEYİM (ki en sevdiğim bu). omegalar alfalara karşı bir hareket mi kuruyorlar? EVET BEBEYİM EVET DAHA HIZLI.
i love sexual jokes.
my friend: im choking
me: mmm yes daddy harder choke me till i turn blue and keep choking me till im dead
my friend:evet.
abo kurgularının var olmasının birinci sebebi eşcinsel otplerinizin bebeklerinin nasıl olacağını bilim hakkında endişe etmeden düşünebilmeniz. veya hamilelik kinkinizi gönül rahatlığınca kullanabilmeniz (ki yapmayın. im kinkshaming.)
benim de sevmediğim tarafları var mı, var. mesela omega erkeklerin acayip feminen olduğu kurguları okumayı sevmiyorum. (keyword is acayip here.) ama hit me with thicc omegas bebe hell yea
çok ingilizce kullanıyorum evet
ema benena.viskiyle rakı karıştırmayın arkadaşlar sonuç bu.
bu arada 23 nisanınız kutlu olsun, 17 yaşında idam ettirilenleri, 15 yaşında komaya girip 16sında ölenleri, çocuk işçileri, çocuk gelinleri, istismara uğrayıp sessiz kalanları unutmayın. çocuk pornosunda ilk 3te olduğumuzu da unutmayın. istismar olunca sesleri duyulmasın diye kaldıkları yurtları içinde yanan çocukları da unutmayın bi' zahmet.
heh.
yaktım.
neyse ideoloji testi yaptım ve lenin yapsa bu kadar komünist çıkmazdı mk.
ki komünist değilim.
paradoks.
ay neyse. konunun yine amına koydum.
benana mk.
bu arada beni fiziksel olarak nasıl hayal ediyorsunuz? merak ediyorum mk. ben hayal edemiyorum mesela. alla alla nasıl olabilir yav.
(bu arada okuduğunuz için teşekkürler, insanların fikirlerimi okuması güzel bir şey. hadi eyv)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEGEBETE
Non-Fiction''Ya kanka kaç lvl legebetesin sen ben 41. lvldeyim ahaha çok kuğul değil mi'' yeter.