selfless promo: geç oldu ama sonunda bir Instagram hesabı açtım. takip etmek falan isteyenler için hesap adı guldenizsc hadi eyvallah.
neyse konu:
sigaramı yaktım, yazmaya başlıyorum.
n'apıyorsunuz? bana sorarsanız ben kötüyüm. hayatım normal gidiyor, evet, ancak bu ülkenin- daha doğrusu bu dünyanın gidişatı beni hiç memnun etmiyor.
evet, önceden beri böyleydi bu belki. ancak eskiden ülkemizde işçi kazası olduğunda, bir kişi parasızlıktan intihar ettiğinde en azından insanlar protesto ederdi, veya ne bileyim, salak salak yorum katmazlardı. kattıklarında ise arkalarında onları destekleyenler olmazdı, hatta onları destekleyen devlet büyükleri olmazdı.
bugün klavye delikanlılığı yapacağım arkadaşlar. içim dolu, kalbim ağrıyor, ve birilerine bir şeyler anlatmam gerekiyor.
konumuzun lgbt ile herhangi bir doğrudan alakası yok. insanlıkla alakası var, ki ben bunun daha önemli olduğunu düşünüyorum.
parasızlık çok kötü bir şey değil mi? yani düşünsenize, çocuklarınızı ısıtmak için saç kurutma makinesi kullanıyorsunuz, oğlunuza okul pantolonu alamıyorsunuz, intihar ediyorsunuz. kömür madeninde çalışıyorsunuz, zenginin çocuğunun para vererek kurtulduğu askerlikten, yine o aileleri korumak için askerliğe gidiyorsunuz, ölüyorsunuz. toplum sizi sırf trans olduğunuz için kabul etmedi diye boğaza atlıyorsunuz.
ölüyorsunuz,
ve birkaç günden sonra unutuluyorsunuz.
sizinle beraber insanlık bilinci de ölüyor ve birkaç günden sonra unutuluyor.
peki ya bu ülkede, tecavüzcü orospu evlatlarının zulmüne karşı karşıya kalmak? çocuksan hiçbir şey diyemiyorsun. erkek çocuğuysan ve devlete yakın bir kurum tecavüz etmişse sana bakanın biri çıkıp bir kereden bir şey olmaz diyor. kızsan ve yine bir yurtta kalıyorsan yurdun yakılıyor, onların gideceği cehennemin ateşini hissediyorsun. öğrenciysen sana inanmıyorlar, pencereden atlayarak intihar ediyorsun. üniversite öğrencisiysen bileklerini kesiyorlar, ve yakıyorlar seni- korktukları cehennem ateşini tattırıyorlar sana.
peki ya şiddet? hiçbir şey söyleyemiyorsun, söylersen ya hak etmiştir diyorlar ya da şiddeti uygulayan öldürüyor seni.
peki ya çocuk gelinsen? birkaç bin lira için, seni bir insan yerine koymadan satıyorlar. eşyasın sen onlara göre, hiçbir değerin yok.
eşinden ayrıldın?
evlilik bir kere olur sadece, ayrılamazsın ondan.eşcinselsin?
kıyamet senin gibi orospu çocukları yüzünden yaklaşıyor, toplumun mükemmel ahlâkının bozmaya hakkın yok!sevdin, seviştin?
bu ülkenin bir ahlâkı var, ne cesaretle yapabilirsin?insan oldun?
hah, komik.insanlık diye bir şey yok, eskiden varsa bile kalmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEGEBETE
Non-Fiction''Ya kanka kaç lvl legebetesin sen ben 41. lvldeyim ahaha çok kuğul değil mi'' yeter.