im a soft twans boi uwu :3c

450 47 80
                                    

n'aber? ya benim için hayat aynı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

n'aber? ya benim için hayat aynı. okulun açılmasına yaklaştığımız her gün için bir shot atıyorum.

direk konuya geçeyim değil mi? bence de.

arkadaşlar, trans olmanız için vücut disformik bozukluğuna sahip olmanız gerekiyor. ve aksini iddia ettiğinizde transfobik oluyorsunuz.

bence bunu en başta neden trans bireylerin var olduğunu açıklayarak başlayayım.

trans bireyler anne karnındayken beyinleri ve vücutları farklı cinsiyette gelişiyor. mesela eğer trans bir kadınsan beynin kadın, vücudun erkek olarak doğuyorsun. ve her ne kadar doktorlar, bilim insanları buna bir çare bulmaya çalışsa da bulunmuş değil. ki bulunsa bence en çok trans bireyler mutlu olurdu, ne de olsa kimse ait olmadığı bir vücutta doğmak istemez.

bir hastalık kategorisine sokar mıydım bilemiyorum, ama çaresinin bulunmasını istediğim kesin. ne de olsa trans olarak yaşamak zor, hele türkiyede trans olarak yaşamak daha zor. ne de olsa sırf trans olduğu için intihar eden, canice öldürülen bir sürü insan var.

tamam?
tamam.

dediğim gibi, trans bireylerin beyinleri ve vücutları farklı cinsiyetlerde olduğu için o insanlar tabiri caizse vücutlarından nefret ediyorlar. kendi vücutlarından ileri derecede rahatsızlık duyuyorlar.

vücut disformik bozukluğunu üstü kapalı bir şekilde böyle açıklayabilirim.

peki tumblr ne diyor?

tumblrın dediğine göre trans olmak için vücut disformik bozukluğuna ihtiyaç yok. bir insan vücudundan, sahip olduğu cinsel organlardan hayatında hiç rahatsız olmadan trans olabilir!

hayır.

bu, trans bireylerin yaşadığı sorunlara 'yalan ki :D' demekten başka bir şey değildir. salak mısınız oğlum siz?

sırf kendinizi zorla trans yapacaksınız diye kafanıza gelen şeyleri yapıyorsunuz. trans erkek olduğunuzu söyleyip vücudunuz fazla erkeksileşmesin diye testesteron almayı bırakıyorsunuz, çünkü hey, kim erkek gibi gözükmek ister ki?

salak ve beyinsizsiniz.

yine sinirlendim. öf. ben böyle şeylerle uğraşmak istemiyorum.

anne kızgın, anne sinirli.

neyse. konuyu değiştirelim. bunun eğlenceli bir kitap olması gerekiyor, benim moralimi bozan bir kitap değil.

junjou romanticadan ve misakiye olan aşkımdan bahsetmişimdir umarım. içimdeki chaotic bi çıkıp yaklaşık iki yıldan beri bana trans kadın misakiden bahsediyor ve ben bu konsepte aşık olmuş olabilirim. eski resimlerimi gezerken de birkaç trans misaki resmine rastladım ve dedim ki 'bence okurlarıma benim yetenekle doğmadığımı, sadece fazla boş vaktim olduğunu' anlatabileceğim bir şey yapmak istedim. bu yüzden redrawımsı ama aslında redraw olmayan bir şey çizeyim dedim! yEy!

2 yıl önce, şu anki resim tarzımı henüz keşfetmişken:

(elim titriyordu o yüzden bulanık çıktı üzgünüm : ( )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(elim titriyordu o yüzden bulanık çıktı üzgünüm : ( )

vee yeni çizimimsi bir şey:

aranızda resimle uğraşan arkadaşların olduğunu biliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


aranızda resimle uğraşan arkadaşların olduğunu biliyorum. şunu söylemek istiyorum, yetenekle doğan birisi bile düzenli olarak resim çizmiyorsa olduğu yerde yuvarlak çizmeye devam eder. size önerim her gün ufak bir şeyler karalamak. mesela ben 6. sınıftan beri bir şeyler karalıyorum, kaç tane defter bitirdiğimi saymaya üşendim şu an. size de önerim bu. ne de olsa o çok özendiğimiz çizerler asla bir anda oldukları yere gelmedi, sürekli resim çizdiler ve onun karşılığını aldılar.

o yüzden, çizmeye devam!

anne deniz kaçar.

LEGEBETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin