kitap güzel yazar intihar
şaka şaka. depresyondayım. az önce götüme kola şişesini sokacaktım zor tuttum kendimi.
şşşşaka.
neyse, kitap kurgu olmayanda 293 falan olmuştu bi aralar. öncelikle neden? lan yaptığım tek şey gelip sövmek, neden okuyosunuz anlatır mısınız bi?
ya bir de işin komik tarafı araştırma yapıp yazarken orgazm olduğum kitaplar okunmuyor deliricemsjksdj
neyse.
konum normalde yaoi/yurilerden devam edecekti, ama bugün şu aralar çok canımı sıkan bir konuyu konuşmak istedim: sjw tarafından gençlerin beynine kazınmaya çalışılan "gaylik çok kuul herkes gay moruq" düşüncesi.
öncelikle, gey/biseksüel olduğunu söyleyen genç arkadaşlarım varsa (sanki 30lu yaşlardayım mk) hemen bir şey demek istiyorum:
olmayabilirsiniz.
şu an belki bana "HOMOFOBİK OROSPU Bİ DE BİSEKSÜEL OLCAK" diyor olabilirsiniz. sikimde mi? değil.
şimdi bakın, sırf ben böyle dedim diye bi anda heteroseksüel olmuyorsunuz, ki olsanız da bir sorun yok açıkçası. benim söylemek istediğim şu: Belki emo zamanlarına benzer bir phase geçiriyorsunuzdur, çünkü 2000lerde nasıl MCR dinleyip kendini kesen insanlar yaygınsa şu anda saçını rengarenk yapıp "ben eşcinselim moruq" diyen insanlar yaygın. ve nasıl emolar büyüdüyse (örnek 1: yazar) (atlatamamış da olabilirim orası ayrı) siz de büyüyeceksiniz. ve aslında eşcinsel olmadığınızı, bunu havalı bulduğunuz için böyle olduğunuzu anlayacaksınız.
belki bu sözlerim canınızı yakabilir, ama ben asla kibar olacağım demedim. uyarıyı yapayım yine de.
insan, diğerlerinden farklı olduğunu düşünmeyi sever. bu yüzden topluluktan farklı şeyler yapar, saçını sikim sarısına falan boyatır, LGBT üyesi olduğunu söyler, dinini değiştirir vesaire. ama bunu bir sürü insan yaptığı için 'farklı olma' adı altında bir sürü beyaz koyun olurlar farkında olmadan. sonra zaten çoban diye zannettikleri kişi kurt çıkar. gerisi hikaye.
eğer farklı olmak istiyorsanız kendinizi geliştirin. dil öğrenin. resim çizin. müzik yapın. topluluktan arınmak için "bad girl bebeyim" tarzında olmanıza gerek yok.
konum neydi lan benim?
hah. LGBTnin havalılık aracı olarak kullanılması.
tamam.
ya şu da kafamı kurcalamıyor değil, LGBT üyesi bu kadar fazla mıydı lan normalde de? yani homofobiklik (sözde) azaldı falan da, bu kadar mı fazlayız lan biz? neden internette karşılaştığım 3 kişiden 5i gey?
burda da az önce bahsettiğim konu geliyor. havalı olmak için gey taklidi yapmak.
bebeğim,
kendine gel.havalı değilsin.
götveren, ilgi manyağı bir orospunun tekisin.
sizin yüzünüzden bir karaktere "hm bence bu hetero" dediğimde "HOMOFOBİK IRKÇI ŞEREFSİZ" damgası yiyorum.
aMA HETEROSEKSÜEL OLABİLİR???
a pardon senin dünyanda sadece LGBT üyeleri var.
sonra neden deniz LGBT komutesini sevmiyor. toksiksiniz amına koyayım bu yüzden. insanlar birlik arıyorken bunu havalı olma aracı yapıyosunuz. hatta ileri gidip ırklara/dinlere/düşüncelere göre insanların cinsel yönelimlerini veya cinsiyetlerini sorguluyosunuz.
herkes LGBTli değil.
ve kimse senin aklında kurduğun distopik ütopyanda yaşamıyor.
iğrençsin
sen değil okuyucum bahsettiklerim. annecik delirdi azcık.
annecik uwu :3c
neyse hadi ben kaçar size daha 1 ay bölüm yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEGEBETE
Phi Hư Cấu''Ya kanka kaç lvl legebetesin sen ben 41. lvldeyim ahaha çok kuğul değil mi'' yeter.