Bab 2

407 48 18
                                    

Yoongi POV

In call

Yoongi:Hello!Baekhyun kau tolong check dalam account Yoona ada berapa ribu!

Baekhyun:Kejap!Aku tengah cari ni.Hmm...ada 3 ratus ribu won.

Yoongi:Haish perempuan ni!Dia tipu aku!Dia ingat aku ni bodoh sangat ke?!

Baekhyun:Sabar Yoongi!Tak baik kalau kau terus nak marah dia.Kau kena siasat dulu.

Yoongi:Takpe!Kalau kau dapat apa-apa maklumat,kau telefon aku.

End call

---

Ji Hyo POV

'Mianhae mianhae Hajima'
Terdengar satu nyanyian lagu yang sangat merdu di dalam telefon Jihyo.Ternyata nyanyian tersebut menandakan bahawa panggilan masuk.

In call

Jihyo:Hello?Song Ji Hyo imnida.Ada apa boleh saya bantu?

Suzy:Hello!Ji hyo !Cepat datang ke Sweet Bakery!Ada hal mustahak jadi ni!

Jihyo:Apa dah jadi?

~Tut~Tut~Tut~

End call

---

Jihyo mula berasa tidak sedap hati,lalu dia segera mengambil kunci kereta dan segera ke Sweet Bakery.Setibanya di sana,dia melihat dari kiri penjuru bakerynya hinggalah ke kanan penjuru bekerynya.Dia terpaku di hadapan bakerynya kerana satu tubuh yang sasa berada dihadapannya.Lalu dia berkata...

Jihyo:Unc...Uncle...Jae?

Uncle Jae:SONG JI HYO!Kenapa tak datang ke rumah uncle semalam!Ha Ha  tunggu kamu tau tak!

Jihyo:Mianhae Uncle *menundukkan kepalanya*
Semalam Jihyo sibuk!

Uncle Jae:Hmm...Gwenchana.
Mari ikut uncle pergi makan dengan sepupu kamu,Ha Dong Hoon.

Jihyo:Hmm..okay!

---

Pada pukul 9.00 malam di rumah Yoongi.

'Jin Hyung!!'

Kedengaran satu suara yang sedang menjerit dengan nyaring.

Seokjin:Opocot biskut kau tak sedap!

Jungkook:Hyung..kenapa melatah tentang biskut Jungkook?

Seokjin:Jin hyung tak sengaja la!!

Terdengar satu hentakkan yang sangat kuat dari atas hingga lah kedapur.Ternyata pemilik suara yang nyaring tadi ialah Jimin.

Jimin:Jin Hyung!!Chim lapar!

Seokjin:Tunggu kejap ye.Hyung tengah masak ni!

My Husband Mr.Popia [COMPLETE]Where stories live. Discover now