Yoongi:Macam mana ni?*Yoongi menggenggam rambutnya kuat*
Seokjin:Sabarlah Yoongi , aku yakin dia tak apa-apa .
Yoongi:Macam mana kau boleh kata dia tak apa-apa . Dah 3 minggu dia hilang , apa-apa berita pun kita tak dapat .
Ya , betul . Dah 3 minggu Jihyo hilang tanpa ada sebarang berita . Keadaan Yoongi sekarang ni tak macam dulu . Tak terurus , kurus? Ya memang kurus . Sebabnya dia tak makan . Dah banyak kali kawan-kawan dia pujuk dia untuk makan tapi dia tetap tak nak . Dia berkurung je dalam bilik dia selama 3 minggu .
Namjoon:Kau makanlah sikit Yoongi .
Yoongi:Aku tak nak lah!
Namjoon:Aku dah tak larat la nak pujuk kau kalau kau degil macam ni!*Namjoon keluar dari bilik Yoongi dan menenendang pintu bilik tersebut*
Jungkook:Hyung....Macam mana ni?
Seokjin:Korang pergilah pujuk si Namjoon tu . Tak pasal-pasal dia mengamuk nanti .
Jungkook:Baiklah hyung .
Jungkook dan yang lain pergi mendapatkan Namjoon , tinggal lah Jin dan Yoongi .
Seokjin:Yoongi , kau makanlah sikit makanan ni .
Yoongi:Aku tak nak!
Seokjin:Yoongi! Kau nak jumpa Jihyo kan?
Yoongi mengangguk kepalanya .
Seokjin:Kalau kau nak jumpa dia , kau kena lah makan . Dah 3 minggu kau tak makan , kau nak ke Jihyo nangis bila tengok kau kurus macam ni?
Yoongi menggelengkan kepalanya berkali-kali .
Seokjin:Kalau kau tak nak dia sedih , kau makan lah sikit ye . Aku keluar dulu , nak pujuk si Namjoon tu .
Yoongi menganggukan kepalanya perlahan sambil menyuapkan sedikit demi sedikit bubur yang di masak oleh Jin tadi .
---
Jihyo sedang memasak di dapur . Sedang dia memasak dia dapat merasakan ada tangan yang melingkari pinggangnya .
Chanyeol:Chagi~
Jihyo:Hmm .
Chanyeol:Chagi masak apa tu?
Jihyo:Masak makanan lah . Awak tak pergi kerja hari ni?
Chanyeol:Malaslah , saya nak duduk dekat rumah lah hari ni.
Jihyo:Awak jangan lah malas sangat .
Chanyeol:Boleh lah .*Chanyeol membuat muka comelnya*
Jihyo:Tahu lah comel .*Jihyo mencubit kedua-dua belah pipi Chanyeol*
Chanyeol:Sakitlah .
Jihyo:Mianhae .*Serba salah*
Chanyeol:Chagi percaya?Hahaha .
Jihyo:Awak ni main-mainlah . Tak nak kawan .
Chanyeol:Janganlah merajuk....Saya janji nanti kita pergi mall . Saya belanja aiskrim .*Chanyeol cuba memujuk Jihyo*
YOU ARE READING
My Husband Mr.Popia [COMPLETE]
Fanfiction[ COMPLETE ] Ji hyo merupakan pemilik kepada Sweet Bakery.Pada suatu hari,secara kebetulan Ji hyo terlanggar Yoongi iaitu CEO syarikat yang terkenal di Seoul.Ibu dan bapa mereka berdua merupakan kawan baik sejak mereka berdua kecil lagi.Mereka berdu...