Chanyeol:Apasal lambat sangat eh? Janji dengan aku pukul 1:00 p.m , sekarang dah pukul 3:00 p.m .
Chanyeol melihat jamnya dan segera memanggil waiter . Dah 2 jam tunggu tapi tak sampai-sampai . Lebih baik tak payah tunggu .
Yoona:Sorry lambat .*Yoona menarik salah satu kerusi di meja tersebut*
Chanyeol:Kau siapa?
Yoona:Nama I Yoona .*Yoona memghulurkan tangannya*
Chanyeol:Aku tak kesah pun nama kau Yoona ke apa ke tapi siapa suruh kau duduk dekat meja ni?*Chanyeol mula berdiri dan ingin berlalu pergi*
Yoona:Ikut suka you lah . I cuma nak cakap yang I tahu dekat mana Jihyo dan Yoongi sekarang ni .
Chanyeol duduk semula setelah mendengar nama Jihyo . Nama orang yang dia sayang .
Chanyeol:Siapa kau sebenarnya ni?
Yoona:You tak perlu tahu siapa I . I akan tolong you dapatkan Jihyo kalau you tolong I dapatkan Yoongi .
Chanyeol:Aku nak kau bagitahu dekat mana Jihyo sekarang ni .*Chanyeol menghentak meja*
---
Yoongi:Jihyo saya--Jihyo? Jihyo? Awak dekat mana? Saya dah balik ni?
Tiada sahutan .
Lalu Yoongi mengambil telefonnya dan mendail nombor Jihyo .
Nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi sila cuba sebentar lagi~Tut~tut~tut~
Yoongi mula panik . Dia lalu bergegas pergi ke kawasan pantai . Dia berjalan dan berjalan mencari Jihyo tetapi kelibat Jihyo tidak kelihatan .
---
Jihyo berjalan di persisiran pantai . Tenangkan fikirannya yang kian bercelaru . Jihyo berhenti setelah mendengar suara seseorang yang menjerit memanggil namanya.
"Jihyo!" .
Jihyo menoleh ke belakang .
Suzy:Jihyo!*Suzy berlari ke arah Jihyo dan memeluknya erat sambil menangis*
Jihyo:Suzy? Apa kau buat dekat sini?*Jihyo membalas pelukan Suzy*
Suzy:Ha-Haemin accident .*Suzy menangis teresak-esak*
Jihyo:B-Bwo?!
Suzy:Jomlah kita balik Jihyo . Aku tak nak Haemin tinggalkan kita . Dia tak pernah khianati kita , dia tu baik sangat-sangat .
Jihyo:T-Tapi Yoongi macam mana?
Suzy:Kau pentingkan kawan baik kau atau suami kau tu .
Jihyo:Y-Yelah .*Jihyo mengikut Suzy dari belakang*
---
Yoongi mendail nombor Jihyo berkali-kali tetapi masih tidak diangkat . Beberapa minit kemudian telefonnya berbunyi tanda mesej masuk .
Ting~ting~
Yoongi , saya dan Suzy balik ke Seoul tau . Tadi saya terjumpa dia dan dia cakap yang Haemin accident .-Jihyo
YOU ARE READING
My Husband Mr.Popia [COMPLETE]
Fanfiction[ COMPLETE ] Ji hyo merupakan pemilik kepada Sweet Bakery.Pada suatu hari,secara kebetulan Ji hyo terlanggar Yoongi iaitu CEO syarikat yang terkenal di Seoul.Ibu dan bapa mereka berdua merupakan kawan baik sejak mereka berdua kecil lagi.Mereka berdu...