---
Taehyung:Jungkook kau jangan bagi duit dekat Hobie hyung atau Joojoon hyung tau . -Taehyung berbisik kepada Jungkook .
Jungkook:Eh!kenapa pulak tak boleh bagi duit kat diorang , kongsi-mengongsi tu kan amalan yang baik .
Taehyung:Ikut je , kalau Kau taknak ikut cakap Jin hyung , nanti kita tak boleh guna International Machine tu.
Jungkook:Ala~ye ke , Aku baru ingat nak tolong belikan hadiah untuk Hobie hyung . Nanti bila dah beli hadiah tu , Kookie suruh la Joojoon hyung bagi hadiah tu kat Hobie hyung . Barulah nampak macam bestfriend .
Taehyung:Takpe , kita beli hadiah tu dulu lepastu kita simpan dalam beg , sampai je dekat rumah , kita terus bagi hadiah tu dekat Joojoon hyung suruh dia bagi kat Hobie hyung .
Jungkook:Okay , tapi kenapa Jin hyung tak benarkan kita kongsi duit dengan Hobie hyung atau Joojoon hyung .
Taehyung:Entahlah , Aku pun tak tahu kenapa Jin hyung buat macam tu .
Jungkook:Mungkin mood Jin hyung tak berapa okay kot harini .
Taehyung:Entahlah,Aku pun malas nak fikir pasal ni . Jomlah nanti Hobie hyung dengan Joojoon hyung marah pulak .
Jungkook:Betul jugak tu , jomlah kita pergi dekat diorang .
Taehyung:Okay okay .
Namjoon:Tae dan Kookie datang sini jap , hyung nak cakap satu rahsia ni .
Taehyung:Ye ! ye ! tunggu kejap ! kitaorang nak pergi dah ni ! Jungkook jom pergi cepat nanti Hyung marah .
---
Jimin:Eunji , awak bukan nak jumpa hyung-hyung saya ke ?
Eunji:Kejaplah , awak temanlah saya beli Beg GUCCI
ni dulu .Jimin:Tapi nanti Jin hyung marah saya .
Eunji:Takpe , awak jangan risau , buat apa dia nak marah awak dia kan hyung awak . Dia mestilah ambil berat pasal awak .
Jimin:Sebab dia ambil berat pasal saya la , dia akan marah saya .
Eunji:Takpe la kalau awak tak sudi temankan saya . -Eunji keluar daripada kedai tersebut sambil menunjukkan muka kesiannya .
Jimin pun apa lagi , dia punya rasa bersalah tu terus datang menembusi lubuk cinta hatinya . Dia pun pergilah pujuk si buah hati tu .
Jimin:Eunji awak janganlah merajuk , saya main-main je tadi . Saya tak berniat pun nak sakitkan hati awak wahai kekasihku . -Jimin terpaksa memberanikan dirinya untuk menyebut 'Kekasihku' walaupun hatinya berat untuk menyebut perkataan itu .
Eunji:Haa , macam ni lah baru Park Jimin yang sebenar.
Jimin:Hmm*Senyum paksa*
---
Yoongi:You tipu I kan ? Jihyo bukan macam tu lah ! dia perempuan yang baik ! perempua yang baik !
Yoona:You masih lagi tak percaya kan I ke ? you nak bukti apa lagi ?! dah terang-terang dia khianat you ! sekarang ni you masih lagi nak percaya kan perempuan yang tak berguna tu lagi ke ?!
'PANG'!!!
Yoongi:I dah cakap kan jangan hina dia , sekarang ni you rasa la penampar percuma tu .
Yoona:You jangan harap I akan lepaskan dia . Macam mana sekalipun I akan buatkan dia tak bahagia . I akan buktikan yang dia salah , I yang betul . You tunggu Yoongi .-Yoona meninggalkan Yoongi berseorangan dan orang ramai serta wartawan yang ditelefon oleh pihak pasar raya .Yelah , bila berita tu terhangat di pasaran mestilah pihak yang mulakan cerita tu untung . Kalau Author jadi bos besar kat pasar raya tu , fuhhh dah lama Author telefon wartawan tu , bukan setakat wartawan tu saje dengan mak mertua diorang sekali . rilek rilek Author gurau je .
---
Namjoon:Kookie , hyung nak pinjam duit boleh tak ?
Jungkook:Nak beli apa hyung?
Namjoon:Adalah....Rahsia .
Hoseok:Tae , hyung nak pinjam duit boleh tak ?
Taehyung:Nak buat apa hyung ?
Hoseok:Hyung nak beli hadiah kat Joojoon .
Jujur betul la Hoseok ni . boleh buat jadi suami ni .Hehehe . Author bergurau je , fan Hobie jangan marah ye >_< .
Jungkook:Kalau Kookie kata tak boleh , hyung nak buat apa?
Namjoon:Alah...Kookie bolehlah......Kookie kan baik .
Jungkook:Sabar Kookie sabar , kau kena sabar , Demi International Machine . *Bisik Kookie dalam hati*
Namjoon:Kookie bolehlah......hyung janji akan beli kan hadiah untuk Kookie
bila hari jadi Kookie .Jungkook:Tak bole~
Belum sempat Jungkookenghabiskan kata-katanya , telefon Namjoon berdering .
Im so sick of this~ , Fake Love~ Fake Love~ Fake Love~
In Call
Namjoon:Yeobuseyo~kenapa ni Jin hyung .
Seokjin:Emergency ni , suruh semua kawan-kawan turun ke lobi ! Sekarang ! Cepat !
Namjoon:Laa tapi kenapa hyung , penting sangat ke ?
Seokjin:Emergency ! Yoongi ! Yoongi ! Yoongi ada masalah !
Namjoon:La ye ke ? Oh okay okay kitaorang pergi sekarang jugak .
End Call
Taehyung:Siapa yang call tu hyung .
Namjoon:Jin hyung , dia suruh kita turun ke lobi sekarang jugak .
Hoseok:Untuk apa Joojoon ?
Namjoon:Jin hyung cakap Emergency , dia cakap Yoongi hyung ada masalah .
Tae , Kookie & Hobie:Apa ?! Yoongi hyung ada masalah !
Bersambung...
Sorry la kalau tak best , sebab Author macam makin merapu je . Anyway thanks kepada Reader-reader yang sudi membaca cerita ini . ^ _ ^
YOU ARE READING
My Husband Mr.Popia [COMPLETE]
Fanfiction[ COMPLETE ] Ji hyo merupakan pemilik kepada Sweet Bakery.Pada suatu hari,secara kebetulan Ji hyo terlanggar Yoongi iaitu CEO syarikat yang terkenal di Seoul.Ibu dan bapa mereka berdua merupakan kawan baik sejak mereka berdua kecil lagi.Mereka berdu...