Hari perkahwinan Yoongi dan Jihyo........
Seokjin:Hoi!!!Mangkok-mangkok sekalian!!!Cepat siap kita nak pergi dah ni kalau korang lambat sesaat pun aku tinggal korang .
Taehyung:Kejap lah hyung!Orang nak makeup ni!*Jerit dari arah biliknya*
Seokjin:Tch , alasan .*Roll eyes*
Namjoon:Jom hyung aku dah siap .*Lari turun cepat-cepat pastu lari pergi jumpa Jin*
Seokjin:Pfttt...Muahahahahhahahakakakakakahahahaha .*Gelak sampai tergolek-golek*
Namjoon:Asal ni hyung ? Dah gila ke?*Tampar muka Jin berkali-kali*
Seokjin:Kau tu yang gila...hahahahaha...Ada ke patut...hahahahaha..pakai tuxedo dengan...hahaha...dengan...
seluar ali baba .*Gelak sambil pijak kaki Namjoon*Namjoon:Sakitlah orang tua!Takyah la gelak bukannya lawak pon .*Mata berkaca*
Seokjin:Weii asal kau nangis?*Gelabah*
Namjoon:Mana ada nangis , habuk masuk mata .*tutup muka dengan tangan*
Seokjin:Kalau macam tu pergi tukar seluar , dah macam badut sarkas aku tengok kau ni .*Pergi ke dapur untuk ambil air*
(Macam budak-budak je nangis . Dah la nangis pastu nak coverline kata tak nangis . Wek Rapmonster nangis . Rilek kepada fan Rapmonster author minta maaf )
---
Jihyo POV
Hari ni adalah hari yang ditunggu-tunggukan oleh aku . Aku tak tahu kenapa aku rasa tak happy . Bukan sebab aku tak cintakan Yoongi . Cuma....aku rasa macam aku takkan bahagia bersama Yoongi.Aku rasa macam ada orang nak rosakkan kebahagiaan kami . Dia....Seorang lagi lelaki yang buat jantung aku berdegup kencang bila bersama dia . Park Chanyeol . Kenapa aku rasa macam aku dah salah buat pilihan . Aku harap dia datang ke majlis aku ni .
End POV
Haemin:Kau dah sedia ke Jihyo?
Suzy:Ha'ah kau dah ready ke nak jadi seorang isteri?
Jihyo:Aku tak tahu lah...Haemin....Suzy...korang rasa keputusan yang aku buat ni betul ke?
Suzy:Kenapa kau cakap macam ni?Mestilah keputusan kau tu betul , kau cintakan dia kan?
Jihyo:Aku cintakan dia tapi....Aku rasa yang kitaorang takkan bahagia lepas kahwin .*menundukkan kepalanya*
Haemin:Apa yang kau merepek ni Jihyo . Korang pasti akan bahagia . Aku percaya yang takkan jadi apa-apa pun dekat korang .
Suzy:Betul tu Jihyo , kau kena yakin pada diri kau sendiri .
Jihyo:Hmm , Gumawo sebab berikan aku semangat .*senyum manis*
---
"Min Yoongi , adakah kamu menerima Song Jihyo sebagai isteri kamu?"
"Nae saya terima . "
"Dan kamu.....Song Jihyo , adakah kamu menerima Min Yoongi sebagai suami kamu?"
YOU ARE READING
My Husband Mr.Popia [COMPLETE]
Fanfic[ COMPLETE ] Ji hyo merupakan pemilik kepada Sweet Bakery.Pada suatu hari,secara kebetulan Ji hyo terlanggar Yoongi iaitu CEO syarikat yang terkenal di Seoul.Ibu dan bapa mereka berdua merupakan kawan baik sejak mereka berdua kecil lagi.Mereka berdu...