2 minggu kemudian...
Seokjin:Memandangkan esok Yoongi dah nak kahwin jadi aku kenalah masak makanan yang sedap-sedap untuk dia . Lepas dia kahwin bolehlah dia keluar dari rumah ni dengan bahagia . Muahahahahah.*Gelak jahat*
Jimin:Hyung!!
Seokjin:Oiii Mak Cik Limah I love U muah~muah~muah~Ewah!*Melatah Jin*
Jungkook:Fulamak!!dasyatnya hyung melatah .
Hoseok:Fuyooo aku sempat rakamlah , ni kalau aku viralkan ni confirm kaya punya .
Taehyung:Viralkan je hyung . Lepastu letak #Penerbit.Taehyung.
handsome
*Taehyung acah bangga*Namjoon:Kalau letak nama kau , alien je yang nak viralkan , Kalau letak nama aku Ha!! baru lah kaya .
Hoseok:Hak elah . Perah santan , perasan hihihihihihi (Alah ni kan dialog cite Magika tu yang dua adik beradik bawang tu) .
Seokjin:Apa yang viral-viral ni ?
Hoseok:Takde apalah hyung . Ni Kook ni ha , dia cakap dia mabuk makan epal .
Seokjin:Ye ke??
Jin mengangkat sebelah keningnya . Senduk pink yang diukir 'Worldwide Handsome' digenggam dengan kuat . Dia mula mengesyaki sesuatu dan....
Seokjin:Dah tepi-tepi aku nak sambung masak . Kang tak pasal-pasal masakan aku tak jadi . Blah la .
Jimin:Bye.....aku nak gi jumpa Eunji .
Taehyung:Bye.....aku nak gi jumpa Haemin .
Hoseok:Bye jugak......aku nak gi jumpa Suzy .
Namjoon:Bye......aku nak gi jumpa Hani . Gf aku yang ke 101 .
Jungkook:Bye....Kookie nak gi jumpa Mak Cik Senah .
Seokjin:Haishhhh semua dah berteman , aku je belum lagi .
'Saya kan ada....'
Seokjin:Tulah kau kan ad--- Mak Oiii H.A.N.T.U!!! . *Jin berlari lintang pukang*
'Aku cuma nak berkawan je.....'
---
Di ruang tamu.....
Taehyung:Jimin .
Jimin:Hmm nak apa ?
Taehyung:Bukan kau nak gi jumpa Eunji ke?
Jimin:Suka hati aku la!
Taehyung:Janganlah marah , Aku nak tanya satu soalan ni boleh tak?
Jimin:Hmm apa dia?
Taehyung:Kau dengan Eunji ada apa-apa ke?Aku tengok korang rapat semacam je .
Jimin:Asal?Kau jeles .
Taehyung:Bukan macam t---
Waiting for you Anpanman~
In Call
Taehyung:Yeobuseyo~
Haemin , kenapa awak call saya ni .Haemin:Awak busy tak?Saya nak ajak awak pergi beli hadiah .
YOU ARE READING
My Husband Mr.Popia [COMPLETE]
Fanfiction[ COMPLETE ] Ji hyo merupakan pemilik kepada Sweet Bakery.Pada suatu hari,secara kebetulan Ji hyo terlanggar Yoongi iaitu CEO syarikat yang terkenal di Seoul.Ibu dan bapa mereka berdua merupakan kawan baik sejak mereka berdua kecil lagi.Mereka berdu...