"Arhh..aku tak nak kahwin~~"
Jerit Jihyo.Tiba-tiba Jihyo terdengar suara Mak Cik Lee memanggilnya.
Mak Cik Lee:Jihyo~Jihyo~Kamu okay ke tak ni?Mak cik Lee tengok kamu ni macam trauma ke,ada apa-apa jadi ke?
Jihyo:Mak cik Lee,Jihyo mimpi tentang omma~
Mata Jihyo mulai berkaca dan air matanya mula menitis keluar lalu Mak Cik Lee berkata kepadanya.
Mak Cik Lee:Jangan menangis ye.Jihyo,ini semua dugaan lagipun mimpi tu kan mainan tidur.Jihyo terus menyambung tidurnya dengan teragak-agak.
---
Yoongi POV
Pukul 9.00 pagi,
"Mianhae~Mianhae~Kim Seok Jin Hyung!"
Terdengar satu nyanyian yang sangat merdu.Ternyata pemilik suara tersebut ialah Park Jimin.Taehyung:Kau apehal?Why not serious
Jimin:Because Gua tak macam Lu
Taehyung:Aku tau la aku handsome pastu famous
Jungkook:Yes!Of cos
Jimin:Jungkook!Kenapa buat Chim macam ni?
Jungkook yang tidak mahu melayan karenah Jimin terus berlalu dari situ.
Seokjin:Apahal chim?Ada apa-apa yang hyung boleh bantu?
Jimin:Tolong goreng popia yang chim beli dekat Malaysian Superstar Market.
Seokjin:Oh..okay
---
Selesai memasak,
Hoseok:Hmm..sedapnya popia ni.Lagi sedap dari karipap
Yoongi: Siapa cakap karipap tak sedap!Popia ni yang tak sedap!Rasa macam dah basi .
Kerana terlalu marah,Yoongi meninggalkan mereka semua dan mengambil kunci keretanya untuk menenangkan dirinya di Sweet Bakery.
---
Di Sweet Bakery...
'Ehh..tu bukan yeoja yang aku langgar dia hari tu ke?Apa yang dia buat kat kedai popia tu ?
Yoongi segera mengikuti Jihyo dan menegurnya.Yoongi:Kau ni bukan kawan Suzy ke?
Jihyo:Ye..kenapa?
Yoongi:Nama aku Min Yoongi.Nama kau apa?
Jihyo:Song Jihyo Imnida
Yoongi:Oh..sedap nama tu.Jom ikut aku pergi makan dekat Sunshine Cafe.
Jihyo:Erm..nae.
Jihyo terpaksa menurut kata-kata Yoongi kerana dia takut Yoongi memarahinya.
---
Di Sunshine Cafe..
Yoongi:Kau buat apa dekat kedai popia tu?
Jihyo:Saya hantar popia yang saya buat sendiri.Diorang order untuk jual .
Yoongi:Oh...Sedap sangat ke popia tu?
Jihyo:Awak nak rasa? *mengeluarkan popia dari bekas makanan tengah harinya*
Yoongi:Tak nak lah aku.Aku nak tanya kau satu soalan ni..
Jihyo:Soalan apa?
Yoongi:Kau dah ada boyfriend??
Bersambung..
[Vote yer untuk ff ni.Kalau tak best tiolong komen]
YOU ARE READING
My Husband Mr.Popia [COMPLETE]
Fanfiction[ COMPLETE ] Ji hyo merupakan pemilik kepada Sweet Bakery.Pada suatu hari,secara kebetulan Ji hyo terlanggar Yoongi iaitu CEO syarikat yang terkenal di Seoul.Ibu dan bapa mereka berdua merupakan kawan baik sejak mereka berdua kecil lagi.Mereka berdu...