Chanyeol:Jihyo! Jihyo! Buka pintu ni!
Chanyeol sekarang berada di hadapan rumah Jihyo yang lama dan yang sekarang didiami oleh Haemin serta Suzy .
Haemin:Kejap!
Haemin keluar dari rumah dan berjalan mendekati pintu pagar .
Haemin:Chanyeol? Apa kau buat dekat sini?
Chanyeol:Jihyo ada tak dekat rumah?
Haemin:Tak de , kenapa?
Chanyeol:Kau tahu tak dia pergi mana?
Haemin:Dia ada dengan Yoongi lah , diorang kan dah nak pindah rumah .
Chanyeol:Pindah rumah? Kat mana?
Haemin:Aku tak tahu . Apa kata kau pergi rumah Yoongi dulu , mana lah tahu diorang masih ada dekat situ kan .
Chanyeol:Gomawo ye Haemin .
Chanyeol berlari menaiki keretanya dan memecut laju meninggalkan kawasan rumah Jihyo yang lama . Haemin mengeluarkan telefon dari poket seluarnya dan mendail nombor Jihyo .
---
Jihyo POV
Mianhae mianhae hajima~
Jihyo:Siapa pulak yang call ni? Haemin?
In Call
Jihyo:Yeobuseyo Haemin shi , kenapa kau call aku ni? Aku dah cakap dekat Suzy yang aku pindah hari ni , dia tak cerita dekat kau ke?
Haemin:Tak , bukan macam tu . Yang pasal kau nak pindah tu aku tahu , aku telefon kau ni sebab nak cakap pasal benda lain .
Jihyo:Benda lain? Benda apa?
Haemin:Kau tahu tak tadi Chanyeol datang rumah .
Jihyo:Datang rumah kita? Dia ada cakap apa-apa ke?
Haemin:Dia cari kau , aku sebenarnya pelik juga . Tak pernah-pernah dia datang rumah cari kau , ni tiba-tiba je dia tercegat depan pintu pagar . Kau tahu tak yang penampilan dia tak macam dulu , dia nampak macam...tak terurus je . Kesian aku tengok, dengan rambut yang serabai .
Jihyo:Gomawo ye Haemin sebab kau telefon aku dan cerita semua ni .
Haemin:Oh , itu memang aku kena cerita . Kau tahu kan aku ni macam mana , aku ni selalu tolong orang . Dah lah , bye . Aku nak sambung tengok cerita 'Iron Man' .
End Call
Yoongi:Dah siap , Jihyo jom kita pergi sekarang .
Jihyo:Y-Yae .
Yoongi memanaskan enjin dan mula memandu kereta pergi ke destinasi yang hendak ditujui .
---
Chanyeol:Yoongi! Yoongi!
Taehyung:Eh , Chanyeol hyung apa hyung buat dekat sini?
Chanyeol:Yoongi ada dekat rumah tak?
Taehyung:Diorang dah bertolak ke rumah baru diorang lah hyung .
YOU ARE READING
My Husband Mr.Popia [COMPLETE]
Fanfiction[ COMPLETE ] Ji hyo merupakan pemilik kepada Sweet Bakery.Pada suatu hari,secara kebetulan Ji hyo terlanggar Yoongi iaitu CEO syarikat yang terkenal di Seoul.Ibu dan bapa mereka berdua merupakan kawan baik sejak mereka berdua kecil lagi.Mereka berdu...