Di Lobi.......
Taehyung:Jin hyung kenapa ni ? apa yang emergency sangat ni .
Seokjin:Tak de apalah .
Jungkook:Tadi hyung cakap Yoongi hyung ada masalah , ni tiba-tiba hyung cakap takde apa-apa pulak .
Seokjin:Sebenarnya macam ni , tadi hyung tengah beli sayur tiba-tiba je hyung terdengar bunyi jeritan .
Namjoon:Jeritan apa hyung ?
Hoseok:Cerita la hyung , cerita lah . Kita orang pun nak tahu jugak siapa yang menjerit tu .
Seokjin:Perut hyung .
Namjoon:Apa ?
Seokjin:Hyung cakap perut hyung yang menjerit maklumlah tadi hyung tak bersarapan . Hyung cuma sempat minum air je tu pun air mineral .
Taehyung:Alah hyung ni , mati-mati Tae ingatkan Yoongi hyung betul-betul ada masalah .
Jungkook:Ntah hyung ni , buat penat je kita orang turun cepat-cepat , tahu tadi kitaorang turun naik Eskelater(?) pun takpe*Sorry Author tak pandai nak eja lif tangga tu . Mianhae .
Seokjin:Dah tak payah nak berleter . Kita dah cukup lambat ni . Yelah malam nanti kan kita nak sambut majlis hari lahir Jihyo tu .
Taehyung:La....hari lahir Jihyo noona hari ni ke ? Tae dengan Kookie ingatkan esok . *Taehyung menampar bahu Jungkook*
Jungkook:Eh apasal aku pulak yang kena ni ? Kau yang salah kau nak babitkan aku pulak .
Hoseok:Hyung kita orang tunggu kat kereta dulu tau , Anyeong .
Hoseok dan Namjoon pun berlalu pergi ke kereta meninggalkan Jin , Tae dan Kookie .
Taehyung:Jomlah hyung kita balik , tunggu kat sini nak buat apa ? bukannya ada promosi harga baju percuma pun .
Jungkook: Ntah hyung ni , jomlah kita balik . Nanti malam tak ada kek nak makan .
Seokjin:Lepas tu , Yoongi dengan jimin nak baling kat mana ?
Tae&Kookie:Dalam hati hyung lah!!Cia cia cia .
Seokjin:Tak lawak okay . Sekarang ni korang pergi cari Jimin hyung pulak pergi cari Yoongi .
Taehyung:Okay Boss .
Jungkook:Jom . *Jungkook menarik tangan Taehyung pergi ke Empire Sushi*
In Call
Seokjin:Yeobuseyo Yoongi , kau kat mana ni ?Yoongi:Kejap , kejap Yoongi tengah underway ni . Lagi 5 minit Yoongi datang .
Seokjin:Oh okay okay . kitaorang tunggu kau dekat carpark tau .
Yoongi:Okay .
End Call
---
Taehyung:Mana Jimin ni ? tak nampak pun . *Taehyung menggaru kepalanya yang tidak gatal*
Jungkook:Bukan Jin hyung suruh dia tunggu kat sini ke ?
Taehyung:Tahulah masalahnya sekarang ni dia tak ada dekat sini jadi kita kena cari dia sampai dapat sebelum kita kena sembelih hidup-hidup dengan Jin hyung.
Jungkook:Aku tak nak mati lagi ! cepatlah kita cari dia sebelum aku mati muda ! *Jungkook menarik tangan*
YOU ARE READING
My Husband Mr.Popia [COMPLETE]
Fanfiction[ COMPLETE ] Ji hyo merupakan pemilik kepada Sweet Bakery.Pada suatu hari,secara kebetulan Ji hyo terlanggar Yoongi iaitu CEO syarikat yang terkenal di Seoul.Ibu dan bapa mereka berdua merupakan kawan baik sejak mereka berdua kecil lagi.Mereka berdu...