BUCKY
Sledoval jsem jak ji Natasha táhla za sebou na parket. Usmál jsem se a zakroutil hlavou. „Ty dvě jsou někdy nerozlučná dvojka." Řekl Clint a já přikývl a stále se na ni díval. Vypadala tak šťastně a uvolněně, i když se snažila vypadat otráveně. „Je to skvělá holka. Znám jí ještě dřív, než Nat. To jen díky ní, jsme spolu a za to jsem ji vděčnej." Usmál se a podíval se na ně a já přikývl. „Souhlasím s tebou, je skvělá." On se usmál a napil se. „Víš, původně jsem se bál, že budeš takovej ten hňup, ale spletl jsem se. Líbíš se mi a já nemám rád hned tak někoho. Hlavně když se jedná o Hope." Uchechtl jsem se a podíval se na něj. „Chápu tě, ale nejsem takovej." On přikývl a chvíli bylo ticho, než ho prolomil. „Nat se zmínila, že jsi hasič." Přikývl jsem a podíval se na něj. „Jo, to jsem. A já jsem zas slyšel, že pracuješ u policie, pokud se nepletu?" Zeptal jsem se ho a podíval se na něj. „Ne, nepleteš." Řekl s úsměvem. „Připijme si na naši skvělou, ale přitom nebezpečnou práci." Zasmál jsem se a napili se. Natasha se k nám přiřítila celá vysmátá a s provinilým výrazem se na mě podívala. Zamračil jsem se a podíval se na ni. „Ahoj, Bucky." Usmála se na mě a já se na ni podíval s nadzvednutým obočím a pousmál se na ni. „Kde je Hope?" Zeptal jsem se ji a ona se na ni podívala. Podíval jsem se jejím směrem a můj úsměv byl hned pryč. To, že ji tam nechala tancovat to bych zkousnul, ale to, že se tam na ni ty chlapi lepili jako na mucholapku, to už bylo moc. „Omluvte mě." Řekl jsem, rychle se zvedl a rozešel se jejím směrem. Zastavil jsem se před ní a ty dva se na mě podívali a já je probodl pohledem. Odtáhli se od ní a zmizeli. „Ahoj." Usmála se na mě a já se na ni podíval a pousmál se. Nemohl jsem se na ni zlobit. „Už jsem se bála, že nepřijdeš." Přiznala a já se na ni podíval. „Nat zmizela a ty dva se tu najednou objevili, tak jsem doufala, že mě přijdeš zachránit." Usmála se a já ji úsměv opětoval a rukou ji chytil kolem pasu. „Neboj se, nenechal bych tě tu samotnou." Řekl jsem a ona se zasmála. Miluju její smích. A taky to jak se jí pokaždé rozzáří oči. Byla nádherná a já byl vděčný, že jsem ji mohl potkat. Moje oči se zastavily na jejích rtech a ona se na mě podívala. Ignoroval jsem ten fakt, že jsme byli na večírku, ruku ji položil na tvář, naklonil se k ní a políbil ji. V tu chvíli mi bylo úplně všechno jedno.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Natasha ho sledovala odcházet s úšklebkem na rtech a připsala si pro sebe bod.„Tys to udělala naschvál, že jo?" Zeptal se ji Clint s úsměvem a Natasha se na něj podívala. „Vůbec netuším, o čem to mluvíš." Řekla a napila se ze své skleničky. Clint nad ní se smíchem zakroutil hlavou a nechal ji být a oba dva si sedli na svá místa. Po chvíli se k nim přidal i Tony. „Tak tady je moje špionka a její přítel od chlupatých. Jakpak se máte?" Usmál se na ně Tony a sundal si brýle. Natasha s Clintem se na něj otráveně podívali a zvedli oči v sloup nad tím jeho chováním. „Máme se skvěle. Jídlo a pití zadara. Jenom blázen by nepřišel." Řekl Clint s úsměvem a napil se svého burbonu.„Když mluvíme o bláznech, kde je Hope a ten její „coby přítel"?" Zeptal se toho páru a rozhlédl se kolem sebe. Natasha se usmála. „Hope je přímo támhle spolu s tím jejím „coby přítelem"." Řekla a ukázala na ně, jak spolu tancovali. Tony se podíval jejich směrem a změřil si je, hlavně jeho pohledem. „Jsem jediný,komu se nelíbí?" Zeptal se a stále si ho prohlížel. Clint s Natashou se uchechtli a vyměnili si pohledy. „Obávám se, že jo, Tony. Věř tomu nebo ne, ale je to skvělej chlap." Řekla Nat a usmála se na něj. Tony se na ni podíval a odfrkl si. „Ale ne tak skvělej jako já." Řekl vážně a nasadil si brýle. „Vrátím se za chvíli a doufám, ne věřím, že změníš názor. Zatím." Usmál se na ně, vzal si svou sklenku brandy a odešel.
ČTEŠ
Nový život v Brooklynu *POZASTAVENO*
FanfictionHope s Wandou se znaly od samého počátku. Byly nejlepší kamarádky a obě si myslely, že je nikdy nic nerozdělí. Bohužel osud tomu tak nechtěl. Wanda otěhotněla ke konci Střední a po komplikacích při porodu zemřela. Jejich sen o Vysoké se rozplynul. H...