-SEKOLAH-
JUNGKOOK:AWAK,SAYA TAKUTLA...
EUNHA:JGN RISAU...BANGCHIN STU KELAS NGAN KITA CUMA NANTI HABIS SEKOLAH AWAK DENGAN TAEHYUNG ADE SATU LAGI KELAS SEBAB KORANG AMIK BUSINESS KAN LGIPUN JIN OPPA DENGAN SOWON UNNIE TU PENDERMA PLING BESAR KAT SEKOLAH NI...
JUNGKOOK:SERIOUSLY???
EUNHA:YES,AND SATU LAGI AWAK TAHU X BANGCHIN NI KIRA BUDAK BUDAK PALING KAYA AND HOT KAT SEKOLAH NI ... TERUTAMA SEKALI TAEHYUNG DENGAN SINB .. PEMBULI KAT SEKOLAH NI TAKKAN BERANI NAK USIK AWAK KALAU AWAK SEBUT NAMA TAEHYUNG DENGAN SINB... SO TAKYAH RISAULA ...*TEPUK BAHU JUNGKOOK*
JUNGKOOK:LEGA SIKIT HATI SAYA...-KELAS-
PN.JIHYO:KELAS!! HARINI KITA AKAN ADE PELAJAR BARU ...
JUNGKOOK:ANYEONGHASEYO!! JUNGKOOK IMNIDA.
KELAS:ANYEONG!!
PN.JIHYO:AWAK BOLEH DUDUK SEBELAH DK...DK !!
DK:JUNGKOOK,SILAKAN ..
JUNGKOOK:TERIMA KASIH ...
PN.JIHYO:SOOOO ...
???:PUAN MAAF SAYA LAMBAT...
PN.JIHYO:AWAK SIAPA?
???:SAYA LALISA MANOBAN,SAYA PELAJAR DARIPADA THAILAND...
-EUNHA DAN JUNGKOOK MENOLEH KE ARAH LISA-
PN.JIHYO:OUH..SILAKAN MASUK DAN AWAK BOLEH DUDUK DI SEBELAH EUNHA...
LISA:BAIKLAH...
PN.JIHYO:AWAK DAH KENAL EUNHA?
LISA:DAH PUAN ... TAKKAN LAH SAYA TAK KENAL PEREMPUAN YANG RAMPAS BOYFRIEND SAYA...
PN.JIHYO:APE YANG AWAK MEREPEK NI?? DAH DAH PERGI DUDUK...BAIK PELAJAR SAYA NAK KELUAR DULU ...
*SETELAH PN.JIHYO KELUAR*
LISA:SO KAU SEKOLAH KAT SINI?
EUNHA:YE SAYA SEKOLAH KAT SINI...
LISA:ASAL JUNGKOOK SEKELAS DENGAN KAU?
EUNHA:SYA KE YANG TENTUKAN KEDUDUKAN KELAS PELAJAR?
LISA:MULUT KAU JAGA JAGA SIKIT YE PEREMPUAN...I WILL MAKE SURE THAT JUNGKOOK WILL COME BACK TO ME...
EUNHA:SUKA ATI AWAK LAH ... SBB JUNGKOOK PERNAH CERITA YANG AWAK JE YANG TERGILA GILAKAN DIA...DIA TAK BERMINAT PUN DENGAN AWK..
*LISA TERUS MENAMPAR MUKA EUNHA.BANGCHIN BANGUN NAK MELURU KE ARAH EUNHA BEGITU JUGA DENGAN JUNGKOOK*
TAEHYUNG:APESAL KAU TAMPAR MUKA DIA?!
LISA:DIA NI KURANG AJAR SANGAT ... ADE KE PATUT DIA KATA YANG JUNGKOOK X SUKA AKU ...
JUNGKOOK:YES! MEMANG AKU TAK SUKA KAN KAU! AKU BENCI KAU..AKU TAK PERNAH PANDANG KAU LEPAS APA YANG KAU DAH BUAT PADA "DIA".
LISA:KENAPA U NAK KENA UNGKIT PASAL BENDA TU?!
JUNGKOOK:APESAL KAU TAKUT?!
LISA:SAYA TAK TAKUT SEBAB SAYA TAK SALAH ... "DIA" MATI SEBAB DIA NAK SELAMATKAN PEREMPUAN TU...SAYA BALIK SINI ARITU SEBAB SAYA NAK HAPUSKAN ORANG YANG CUBA AMIK "DIA" DARIPADA SAYA...TAPI LEPAS SAYA TAHU YANG AWAK SEBENARNYA SIMPAN PERASAAN KAT SAYA,SAYA TERUS LUPAKAN "DIA".
JUNGKOOK:MASALAHNYA "DIA" SAYANGKAN KAU,CINTAKAN KAU AND "DIA"DAH CAKAP YANG "DIA" SAYANGKAN PEREMPUAN TU SEBAGAI ADIK DIA ... LAGIPUN DORANG DAH BERKAWAN DARI KECIK...AKU MEMANG BENCI PEREMPUAN YANG "DIA" SELAMATKAN TU,TAPI AKU TETAP BENCI KAU SEBAB KAU PUNCA "DIA" MATI...
SINB:APE YANG JADI SEBENARNYA NI?
SUGA:SEKARANG SEMUA DUDUK!!
*JUNGKOOK TARIK TANGAN EUNHA KELUAR DARI KELAS*-TAMAN-
JUNGKOOK:MAAFKAN SAYA,DISEBABKAN SAYA...AWAK KENA TAMPAR DENGAN PEREMPUAN TU..SAYA ...
EUNHA:ITS OKAY...LAGIPUN MUNGKIN SAYA AGAK BIADAP KOT TADI ...JUNGKOOK...
JUNGKOOK:HMMM...
EUNHA:BOLEH TAK AWAK JANJI YANG AWAK AKAN CERITA KAN SEMUA APA YANG JADI ANTARA AWAK,LISA DENGAN "DIA"...
JUNGKOOK:OKAY..SAYA JANJI YANG SATU HARI SAYA AKAN CERITAKAN BENDA YANG MENYEBABKAN SAYA BENCI SEMUA PEREMPUAN SEBELUM SAYA JUMPA AWAK,SOWON NOONA DAN KAWAN KAWAN PEREMPUAN DALAM BANGCHIN...
EUNHA:TERUK SANGAT KE?
JUNGKOOK:YE EUNHA...MEMANG LISA PESALAH DALAM HAL NI DAN DIA TAK DIKENAKAN HUKUMAN SEBAB KELUARGA "DIA" TAKNAK PANJANGKAN MASALAH...TAPI SAYA TETAP TAK BOLEH TERIMA LISA DENGAN PEREMPUAN YANG "DIA" NAK SELAMATKAN TU ...
EUNHA:HABIS TU KENAPA LISA KEJAR KAN AWAK KLAU DIA NAK HAPUSKAN PEREMPUAN YANG CUBA AMIK "DIA" ?
JUNGKOOK:KAN SAYA CAKAP YANG SAYA DULU SUKA KAN DIA .. TAPI LEPAS APA YANG JADI BARU SAYA SEDAR YANG DIA TU PSIKO...DIA SANGGUP DAPATKAN APA JE...LEPAS JE "DIA" MATI,LISA BARU BACA SURAT-SURAT YANG SAYA BAGI ... SEJAK DARIPADA TU LISA MENARUH HARAPAN PADA SAYA SEDANGKAN WAKTU TU SAYA DAH BENCIKAN DIA ... MEMANG WAKTU TU SAYA DUDUK DEKAT JEPUN TAPI SAYA DAN KELUARGA SI "DIA" SANGAT RAPAT SOOO SAYA TAHU APA YANG JADI ...
EUNHA:APA YANG AWAK AKAN BUAT PADA PEREMPUAN YANG "DIA" SELAMATKAN TU ?
JUNGKOOK:MAYBE SAYA AKAN TAMPAR DIA...
EUNHA:WALAUPUN BENDA TU BUKAN SALAH DIA?
JUNGKOOK:NO EUNHA! TU MEMANG SALAH DIA,KALAU DIA MENGELAK "DIA" TAKKAN PERGI KAT PEREMPUAN TU...SAYA HANYA ADE "DIA" JE