Yerin: good morning ..
Sowon: good morning sayang ..
Yerin: unnie tengah buat apa ni ?
Sowon: unnie tgh tanam anak pokok ni ..
Yerin: ouhh , sikit lagi unnie ikut dorang untuk minta rakaman cctv tu kan ?
Sowon: haah .. nayeon unnie pun ikut jugak , kenapa ?
Yerin: boleh tak kalau yerin nak ikut ?
Sowon: boleh je , nanti yerin cubalah tanya yuju , sinb dengan umji mana tahu kalau dorang pun nak ikut jugak ...
Yerin: yerin dah tanya dah , dorang cakap dorang pun nak ikut jugak ..
Sowon: yang lain semua mana ?
Yerin: ada dekat dalam tengah breakfast ...
Sowon: yerin tak breakfast ke ?
Yerin: yerin tak de selera tapi yerin dah minum susu...
Sowon: kenapa sampai tak makan? Nanti sakit macam mana ?
Yerin: Yerin betul betul tak de selera sekarang ni unnie , tadi taehyung pun dah bising sebab yerin tak makan ...
Sowon: Tae bising sebab dia sayangkan yerin , dia taknak tengok yerin sakit ...
Taehyung: Tapi kan noona ade orang tu dia tak faham faham ...
Sowon: Aik dah lama ke tae berdiri kat situ ?
Taehyung: Baru je ... noona dah breakfast ke belum ?
Sowon: belum lagi...
Taehyung: ha noona pun sama , noona pergilah makan dulu lagipun jin hyung tengah makan tu...
Sowon: Nae ... noona masuk dulu , tae pujuk lah princess tae ni supaya jangan asyik skip breakfast ...
Taehyung: Nae noona ... *Sowon pun berlalu meninggalkan taehyung dan yerin*
Yerin: Oppa dah makan ?*Taehyung hanya mendiamkan diri* Oppa ? *Taehyung tetap mendiamkan diri* Fine ! Kalau oppa taknak cakap dengan Yerin sudah .. Yerin masuk dulu *Bangun dan berjalan meninggalkan taehyung sebelum taehyung tarik tangan yerin*
Taehyung: kenapa nak pergi ?
Yerin: Dah oppa tak nak cakap dengan yerin buat apa yerin duduk dekat sini ? Buang masa , cakap sorang-sora ... *chu* ishhhh apa oppa ni , nanti yang lain nampak macam mana ?
Taehyung: Yelah princess oppa ni banyak sangat cakap , pening kepala oppa ...
Yerin: Kenapa oppa tak nak cakap dengan yerin tadi ?
Taehyung: saja , sebab sayang tak nak breakfast ..
Yerin: Kan yerin dah cakap yang Yerin tak selera nak makan ...
Taehyung: Tapi sayang memang selalu skip breakfast kan ?
Yerin: ma ... ma .. mana ada ...
Taehyung: Kalau tak kenapa nak gagap ? Oppa tahu baby oppa ni selalu skip breakfast kan ?
Yerin: nae ... yerin selalu skip breakfast but I'm promise you start from today i will not skip my breakfast again ...
Taehyung: Good girl..*usap rambut yerin*
Jimin: Wooooowwwww !! Couple ni dekat belakang rupanya ...
Umji: Tae oppa , yerin unnie sempat lagi ek ambil kesempatan dating ...
Taehyung: ala umji jealous kan ?
Umji: mana ada, suga oppa dengan umji dah date dh pon ...
SinB: seriously umji ?
Umji: Hihihihi .. Yup ...
Jimin: macam macam lah korang ni, dah lah tae , yerin jom lah pergi depan .. eunha dengan jungkook dah nak pergi airport dah ..
Taehyung: ouhh .. jom sayang ..
~Ruang Tamu~
Sowon: Jungkook jaga eunha elok elok ye ...
Jungkook: nae noona ..
SinB: kau buat bukan bukan pada dia nahas kau !
Jhope: Sayang , behave okay ?
SinB: whatever , apa aku tahu kau kena balik sini bawak eunha macam mana keadaan dia sekarang ...
Eunha: SinB, eunha pergi sekejap je .. kalau jungkook ada marah marah or buat apa apa dekat eunha , eunha akan terus call SinB okay ?
SinB: good *peluk eunha*
Yuju: Siapa yang hantar jungkook dengan eunha pergi airport ?
Jin: Driver ... jimin dengan tae dah siap ke nak pergi balai polis ? Tadi namjoon dah call hyung cakap yang kawan dia dah sampai and sudi nak tolong kita ...
Taehyung: kitaorang dah siap dah , kalau nak pergi sekarang pun boleh ..
Jimin: Haah ... suga dengan hope pergi amik rakaman cctv tu kan ?
Suga: haah ... nayeon noona dengan sowon noona nak ikut ke ?
Nayeon: Noona nak ikut ...
Umji: Boleh tak kalau kitaorang pun nak ikut ?
Yerin: haah , sowon noona cakap kitaorang boleh ikut ...
Jhope: boleh je ...
Eunha: kiteorg pergi airport dulu ye ...
Jungkook: lambat pergi lambat pulak balik ...
Sowon: Nae , hati hati ye *peluk dan cium pipi eunha dan jungkook*
-Eunha dan Jungkook berlalu meninggalkan mereka semua dan menuju ke airport*
Yuju: Boleh tak kalau yuju nak ikut tae dengan jimin pergi balai ?
Umji: aik tadi unnie cakap nak ikut amik rakaman cctv ?
Yuju: Ala boleh la ...
Jin: Boleh sayang , oppa tahu ni mesti taknak jauh dengan jimin ni ...
Yuju: ehhh mana oppa tahu ?
Jin: tengok muka pun oppa tahu ..
Jimin: Haishhh lah yuju nii ..
Nayeon: macam macam ragam la korang ni semua, macam mana la unnie tak sayang korang ... jangan la apa apa jadi dekat korang semua ..
Jin: Betul tu , oppa nak korang semua hati hati sekarang tak kira la namja ke yeoja still kene hati hati ..
Yuju: kami akan hati hati oppa , kiteorg akan sama sama sampai lah kes ni selesai ...
Umji: jin oppa ..
Jin: nae baby ji ..
Umji: boleh tak, kalau umji nak duduk rumah jin oppa dengan sowon unnie untuk beberapa hari lagi , tadi umji dah tanya namjoon oppa , namjoon oppa cakap umji kena tanya jin oppa dulu ...
Jin: boleh baby , of course boleh ...
Sowon: kalau jin oppa tak kasi pon unnie mesti kasi baby unnie ni duduk sini ....
Nayeon: haish lah sayang , manja betul dia ...
Yuju: yuju pon nak stay lgi lah ...
Sowon: stayla sayang oiii takde sape nak halang pon ...
Suga: Kalau macam tu suga pun tak nak balik lagi la ..
Jin: suka hati korang la , oppa nak korang tahu satu je ..
Jimin: apa dia hyung ?
Jin: kami berdua tak kan pernah halang korang untuk datang rumah kami atau mintak tolong kami kalau korang semua ada masalah ... kami dah anggap korang ni memang macam adik bahkan dah macam anak dah ... bukan eunha dan jungkook je adik kami korang semua pon adik adik kami termasuklah namjoon dengan nayeon ...
Sowon: Betul tu , korang jangan nak malu ke nak segan ke , takut kami marah ke .. kami seronok kalau korang selalu datang sini but in the same time korang jangan lupa eomma dengan appa korang dekat rumah ... jangan busy sangat sampai abaikan dorang even noona tahu yang dorang sibuk bekerja tapi korang ingat klau mereka tak macam tu korang takkan hidup dalam keadaan mewah mcm sekarang ...
Taehyung: gomawo noona , hyung sebab ingatkan kami dan anggap kami macam dongsaeng ...
Sowjin: Cheonma ...
Jin: Okay , jom kita pergi balai dulu kesian namjoon dengan chingu dia tunggu lama dekat sana ...
SinB: eh haah dah lupa dah dekat namjoon oppa ...
Yuju: mesti kesian dia tunggu lama ...
Sowon: oklah kiteorg pun pergi dulu *peluk and cium pipi jin begitu juga jin*
Jin: Hati hati sayang .. korang semua pun hati hati ...
Sowon: nae oppa ...~AIRPORT~
Jungkook: kau okay tak eunha ? *jungkook perasan eunha meramas ramas jari jemarinya*
Eunha: saya okay ..
Jungkook: kalau kau okay,asal dengan tangan kau tu ?
Eunha: takde apa kook , saya okay ...
Jungkook: kau jangan tipu aku , kalau tangan kau macam tu aku tahu yang kau tengah takut kan ?
Eunha: ok fine , saya mengaku ...
Jungkook: nak mengaku apa ?
Eunha: saya sebenarnya takut naik flight... saya takut tinggi...
Jungkook: habis tu selama ni kalau kau kene oversea macam mana ?
Eunha: saya peluk tangan jin oppa dengan sowon unnie kuat kuat sampai saya tertidur...
Jungkook: kalau macam tu takpela... lagipun nanti kau jangan duduk belah tingkap ..
Eunha: hurmmm ...
Jungkook: dah jom masuk , kau tak payah takut aku kan ada ...
Eunha: nae ...
*Mereka masuk ke dalam balai pelepasan dan terus menuju ke flight mereka.. Eunha masuk dan duduk dengan perasaan yang sangat takut*
Jungkook: eunha ...
Eunha: hurmmm *tanpa memandang jungkook*
Jungkook: pandang la aku *eunha memandang wajah jungkook yang hanya beberapa cm daripada wajahnya* kau jangan takut , aku ada , nah peluk tangan aku ...
Eunha: takpe la nanti awak cakap saya saja tipu and nak amik kesempatan dekat awak ..
Jungkook: tapi aku takde cakap kan? *tarik tangan eunha dan pegang sekemas kemasnya, begitu juga dengan eunha* dan kau tak payah takut pejam je mata ...
Eunha: jungkook .. tolong ..
Jungkook: tolong apa ?
Eunha: tolong jangan buat saya jatuh cinta lagi dengan awak , saya dah serik...
Jungkook: dah dah tidur *tarik kepala eunha ke bahunya* "andai kau tahu apa yang aku rasa eunha, kau takkan sesekali cakap apa yang kau cakap tadi, sesungguhnya aku terseksa sebab berkasar dengan kau dan berjauhan dengan kau, sakitnya hati aku biar lah menjadi rahsia... aku takkan sesekali lepaskan kau lagi eunha , aku akan pastikan semua ni berakhir dan kau akan kembali menjadi bidadari hidup aku" kata jungkook sambil melihat eunha yang terlena di bahunya sambil mengalirkan air mata.